کد خبر : 2069711 | 25 شهریور 1403 ساعت 20:21 | 6.8K بازدید | 11 دیدگاه

کشاورز: بهترین ورزشگاه دنیا اما فقط در صبح

نور کم بود، فینال تور جهانی تنیس لغو شد!

دبیر فدراسیون تنیس درباره قطعی برق در فینال تور جهانی توضیح داد.

نور کم بود، فینال تور جهانی تنیس لغو شد!

 به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در پی بر هم خوردن فینال مسابقات تور جهانی فیوچرز به دلیل قطعی برق در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیحاتی ارائه داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* سال گذشته هم این اتفاق رخ داد
«سال گذشته هم این اتفاق افتاد ولی بازیکنان همکاری کردند و به زمین دیگری آمدند که نور مناسبی داشت، منتها بازیکنان امسال راضی به جابجایی نشدند که البته حق دارند. با توجه به اتفاقی که سال گذشته رخ داد پیش‌بینی تکرار آن را برای امسال هم داشتیم و پیگیری‌های زیاد از شرکت توسعه و تجهیز، مجموعه ورزشی انقلاب و شخص پیمانکار داشتیم ولی به نتیجه مشخصی نرسیدیم.»

* نتیجه کشمکش‌های اداری
«مشکل اینجا بود که پیمانکار می‌گفت اجازه انجام عملیات عمرانی در این محل را نداریم، چون این کار تخریب محسوب می‌شود ولی خب این تخریب نیست بلکه ساخت‌وساز است. در این بین کلی نامه‌نگاری انجام شد، ولی بی‌نتیجه ماند و در نهایت شب مسابقه این اتفاق افتاد. حیف است که یک‌سری کشمکش‌های اداری که اصلا معلوم نیست چه کسی برنده آن می‌شود به این نتیجه ختم شود که یک بازیکن روی صندلی بنشیند و کاملا به‌حق حاضر به انجام مسابقه نشود.»

* اینجا فقط در نوبت صبح استادیوم برتر است!
من و آقای عزیزی به عنوان فدراسیون تنیس تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق رخ ندهد. شرکت توسعه حتی حاضر نشد دو هفته به مدت قرارداد پیمانکار اضافه کند که این زمین در اختیار ما باشد و بعد از 40 روز مذاکره بالاخره قبول کردند.
از مجموعه ورزشی انقلاب ممنونم که زمین را با دستور شرکت توسعه پیرایش کردند ولی نمی‌دانم چرا این موضوع روشنایی جزء مسائل لاینحل بوده. این استادیوم جزء 10 ورزشگاه برتر دنیاست، ولی فقط در نوبت صبح!

* اجازه نمی‌دهیم به آبروی ایران ضربه بخورد
قطعا این اتفاق در میزبانی ما تاثیرگذار است، ولی چون تیم برگزارکننده مسابقه باتجربه هستند فضا را طوری مدیریت می‌کنند که وقتی گزارش به فدراسیون بین المللی تنیس می‌رود به ایران ضربه‌ای نخورد. این فدراسیون سال گذشته که در 42 کشور تور جهانی برگزار می‌کرد روی سایت فقط از ایران عکس گذاشته بود که اتفاقی جالب توجه بود. یعنی بین همه کشورها ایران بهترین برگزار کننده بوده است. حیف است که با اتفاقی مثل امشب همه زحمات خراب شود.

* مشکل زمین در روزهای اول عجیب نبود
در همان روز اول که زمین را تحویل گرفتیم برای اینکه کیفیتش را بهبود ببخشیم فرصت نداشتیم، ولی الان کیفیت زمین فوق العاده است و فدراسیون هم انجامش داد. روزهای اول زمین مشکل داشت، منتها این را بدانید که آن روزها رویداد پیش مقدماتی در جریان بود که اصلا جزء رویدادهای فدراسیون جهانی به حساب نمی‌آید.

* تنیسور روس می‌توانست همکاری کند
تنیسور روس حقش بود، ولی خب می‌توانست با ما همکاری کند. ما هم خیلی جاها حقش نبود و به او کمک کردیم منتها او از آن طرف دنیا آمده که اینجا برنده شود و به همین خاطر باز هم می‌گویم به او حق می‌دهیم که در آن شرایط مشکل نور حاضر به انجام بازی نشد.

* اینجا مخصوص مسابقات جهانی است!
اجازه دهید به دور از مسئولیت دبیر فدراسیون تنیس با شما صحبت کنم. اینجا جایی نیست که برایش بلیت فروخته شود و مردم بیایند استفاده کنند. اینجا فقط برای تورهای جهانی و بین المللی است و با این هدف ساخته شده. برایم جالب است فدراسیون تنیس الان زمین مسابقه ندارد.

دیدگاه‌ها