کد خبر : 2069710 | 25 شهریور 1403 ساعت 20:22 | 32.9K بازدید | 58 دیدگاه

میشل:

بارسا به ما نشان داد چقدر باید بهتر شویم

میشل، سرمربی خیرونا، وظیفه شکست مقابل بارسلونا را می‌پذیرد و می‌گوید تیمش باید خیلی بهتر بازی کند.

بارسا به ما نشان داد چقدر باید بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در بازی هفته پنجم لالیگا از بارسلونا میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 شکست خورد.

بارسلونا در این بازی با گل‌های لامین یامال (2 بار)، دنی اولمو و پدری برای پنجمین بازی متوالی این برنده شد. تنها گل خیرونا را کریستین استوانی به ثمر رساند که برای تیم میزبان کارساز نبود.

میشل پس از بازی به موویستار گفت: "برنامه ما در این بازی به خوبی پیش نرفت. بارسا خیلی احساس راحتی می‌کرد. ما بر فاز اول پرسینگ آن‌ها غلبه نکردیم و بازی به دست بارسا افتاد. ما هیچ شکایتی از شکست نداریم، باید به کار خود ادامه دهیم تا به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم."

پنالتی‌ای که اعلام نشد: این روی یک ریباند بود. چیزی برای گفتن وجود ندارد. ما کار خودمان را درست انجام ندادیم. بارسا به ما نشان داد که با بهترین سطح خود فاصله زیادی داریم. می‌خواستیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم، اما اینطور نشد. بعد از اینکه بازی 0-3 شد، ما امیدمان را از دست دادیم، خیلی سخت بود که آن نتیجه را جبران کنیم.

2081529

گل سوم توسط دنی اولمو: گل سوم به امیدهای ما پایان داد. موقعیت‌هایی را تجربه کردیم که اصلا آن را دوست نداشتم، به خصوص گل سوم. چهارمی را هم از نظر تاکتیکی دوست نداشتم. بارسا از نظر تاکتیکی از ما پیشی گرفت و بیشترین مسئولیت برعهده من است. امروز همه چیز آنطور که من می‌خواستم پیش نرفت. این شکست تقصیر من است.

دیدگاه‌ها