کد خبر : 2069700 | 25 شهریور 1403 ساعت 19:53 | 43.3K بازدید | 144 دیدگاه

خاموشی پروژکتورها و تمرین در گوشه زمین

در تمرین الغرافه برق نبود!

تمرین الغرافه در تاریکی ورزشگاه شهرقدس برگزار شد!

در تمرین الغرافه برق نبود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و الغرافه فردا در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم خواهند رفت و نشست خبری سرمربیان دو تیم پیش از جلسه تمرینی امروز در شهرقدس انجام شد و استقلال تیم اولی بود که در نشست شرکت کرد.

با توجه به شرایط خاص ورزشگاه شهرقدس و میزبانی بازی بزرگ لیگ نخبگان بهتر بود که تمرین الغرافه زیر نور طبیعی و در شرایطی برگزار شود که نیاز به پروژکتورهای ورزشگاه نبود تا آنها در تاریکی قرار نگیرند!

ورزشگاه شهرقدس در اجرای برنامه تمرینی دو تیم هم با مشکلات زیادی روبرو شد و این مسابقه در حالی در آستانه برگزاری قرار دارد که در قسمت‌های مختلف در حال انجام کارهای عمرانی هستند و هنوز ورزشگاه به طور کامل آماده مسابقه نبود!

الغرافه در حالی در ورزشگاه شهرقدس تمرین خود را شروع کرد که به دلیل خاموشی پروژکتورهای زمین، با تاریکی زمین بازیکنان الغرافه در گوشه‌ از زمین به صحبت مشغول شدند و کار تاکتیکی خود را پیش نبردند!

نکته عجیب ورزشگاه در ورزشگاه شهرقدس این است که این پروژکتورها در هفته گذشته و در زمانی که بازی برگزار نمی‌شد برای انجام کارهای عمرانی تا حدود ساعت 4 صبح روشن بود اما در زمان تمرین الغرافه ورزشگاه با تاریکی روبرو شده است!

دیدگاه‌ها