کد خبر : 2069699 | 25 شهریور 1403 ساعت 19:51 | 98K بازدید | 62 دیدگاه

اینکه بگویند در اینجا غریبه هستند دروغ محض است

پاسخ تند سرمربی شهداب به عطایی!

سرمربی شهداب یزد بعد از ناکامی تیمش در رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

پاسخ تند سرمربی شهداب به عطایی!

به گزارش "ورزش سه"، فینال تمام ایرانی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بین تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان با نتیجه سه بر صفر به سود فولاد به پایان رسید تا در اتفاقی غیرمنتظره این نماینده سیرجان باشد که قهرمان آسیا می‌شود.

این دو تیم در حالی این دیدار جنجالی را برگزار کردند که حواشی آن از بازی نیمه نهایی و تقابل فولاد با نماینده اندونزی شروع شد. درست از جایی که تیم اندونزی توسط گروهی از تماشاگران حاضر در سالن مسابقه تشویق شد و این موضوع به مذاق بهروز عطایی و بازیکنان فولاد سیرجان خوش نیامد.

با این حال رحمان محمدی‌راد تیم فولاد را مقصر آغاز این حواشی می‌داند. صحبت‌هایی که او در پایان بازی مطرح کرد را در ادامه بخوانید: 

سرمربی شهداب در واکنش به اینکه در این تیم به کارش ادامه خواهد داد یا خیر گفت: «هنوز پنج بازی است که مربی این تیم هستم آن وقت می‌پرسید که فصل بعد هم حضور دارم یا نه؟»

ویدئو: 353051

او در ادامه افزود: «از تلاش بازیکنان تشکر می‌کنم. بالاخره والیبال است و بردن و باختن دارد. ما امروز با تمام وجودمان بازی کردیم و سعی کردیم برنده شویم اما باختیم. لازم می‌دانم بابت این نتیجه از هوادارنمان عذرخواهی کنم.»

سرمربی شهداب در این خصوص که برای تقویت تیم در جام باشگاه‌های جهان چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: «ما برای باشگاه‌های آسیا دو بازیکن کمکی داشتیم و سعی کردیم تیم را طوری ببندیم که برای لیگ هم تیم خوبی باشیم. بعد از جدا شدن این دو بازیکن مسابقات لیگ آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم در طول لیگ تیممان را برای مسابقات باشگاه‌های جهان آماده کنیم. با همین نفرات در باشگاه‌های جهان حاضر خواهیم شد.»

او درباره تاثیر مصدومیت مسعود غلامی کاپیتان تیمش در نتیجه بازی توضیح داد: «مچ پای این بازیکن پیچ خورد. پزشک تیم گفت که می‌تواند بازی کند و ما هم قصد داشتیم در اواخر بازی او را به زمین بفرستیم ولی دیگر فرصت نشد.»

2079030

محمدی‌راد به حواشی قبل و حین این بازی نیز اینطور واکنش نشان داد: «بالاخره هوادار توقع دارد تیمی که تشویقش می‌کند برنده شود. از همان روز اول از همه خواهش کردم که بیایید میزبان‌های خوبی باشیم تا میهمانان ما با خاطرات خوش اینجا را ترک کنند. حتی فولاد سیرجان هم میهمان ماست و دوست داشتم آنها با دل خوش از این شهر خارج شوند ولی فکر میکنم استارت برخی حواشی را خودشان زدند. اینکه بگویند در اینجا غریبه هستند دروغ محض است. امیدوارم سرپرست فولاد بگوید در این سالن تمرین کرده‌اند یا نه، در هتلی که متعلق به خودشان هست سکونت داشته‌اند یا نه، رفت و آمدشان در شهر رایگان بوده یا نه. همه چیز خوب بود و آن جو را خودشان شروع کردند.»

او در این رابطه ادامه داد: «آقای عطایی می‌گوید اگر در مسابقات در خارج کشور بود راحت‌تر بودند منتها در خارج کشور که شما نمی‌توانی بیشتر از یک جلسه در سالن اصلی تمرین کنی یا چند روز زودتر به هتل محل اقامت بروی. سابقه هر فردی مشخص است.»

دیدگاه‌ها