کد خبر : 2069697 | 25 شهریور 1403 ساعت 19:32 | 53K بازدید | 38 دیدگاه

باید به مسیر گذشته ملحق شویم

عطایی: والیبال ما دیگر معروف و موسوی ندارد

سرمربی تیم فولاد سیرجان درباره قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا صحبت کرد.

عطایی: والیبال ما دیگر معروف و موسوی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد سیرجان برای نمایشی مقتدرانه موفق شد در دیدار مقابل شهداب یزد در فینال جام باشگاه‌های آسیا که در واقع در یزد برگزار می‌شد، پیروز شود و عنوان قهرمانی را تصاحب کند. بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر فولاد سیرجان پس از کسب این قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از خدا تشکر می‌کنم که بابت قهرمانی به ما لطف داشت و به مردم خوب سیرجان و مدیریت توانمند این تیم تبریک می‌گویم. از کسانی که به ما کمک کردند، بابت پشتیبانی آنها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: قطعا بازی فینال بازی سختی است. می‌دانستیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم در این بازی تیم ما عملکرد بی‌نظیری و باکیفیتی داشتند و نکاتی را که اطلاع داشتند کاملا اجرا کردند تا این بازی را ببریم.

ویدئو: 353050

او در اشاره به پرتاب بطری هواداران گفت: این اتفاق افتاد اما چیز مهمی نیست. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و کام مردم یزد را تلخ کنم.

عطایی که حالا در عرصه باشگاهی به تمامی افتخارات ممکن از جمله قهرمانی در لیگ و قهرمانی در آسیا دست پیدا کرده، در مورد هدف جدیدش توضیح داد: من هیچ هدفی ندارم. (با خنده) سعی می‌کنیم کاری که بلدیم را به بچه‌ها بگوییم و سعی داریم عملکرد باکیفیت‌ و خوبی را تحویل جامعه دهیم.

او ادامه داد: والیبال ایران پس از نسل خاصی که داشت، دچار فقر بازیکن استثنایی شد و بازیکنی مانند امیر غفور و شهرام محمودی در حال اوج را ندارد، پاسوری به مانند سعید معروف ندارد و محمد موسوی که در اوج بود و هنوز هم در اوج است را در اختیار ندارد. بازیکنان نسل جدید فاصله زیادی دارند و به هر حال برای تربیت این بازیکنان نیاز به وقت است و زمانی که اینها رفتند تیم ما دچار ضعف شد و امیدوار هستم با برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال، دوباره تیم ملی ما به مسیری که ۷-۸ سال پیش طی می‌کرد، برگردد و ملحق شود.

او در مورد حضور تماشاگران سیرجانی نیز گفت: من از آنها متشکر هستم و ما بخشی از افتخار آفرینی خودمان را مدیون هواداران هستیم. قدم رنجه کردند و از آنها انرژی خیلی خوبی گرفتیم که ممنونشان هستم.

دیدگاه‌ها