کد خبر : 2069686 | 25 شهریور 1403 ساعت 18:59 | 12.7K بازدید | 89 دیدگاه

یامال همچنان توقف‌ناپذیر: بریس هفت دقیقه‌ای (عکس)

نیمه نخست بازی بارسلونا و خیرونا با بریس‌ لامین یامال و با برتری ۲-۰ شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید.

یامال همچنان توقف‌ناپذیر: بریس هفت دقیقه‌ای (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست مصاف خیرونا و بارسلونا در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا با برتری ۲-۰ شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید و حالا کاتالان‌ها تنها یک نیمه با پنجمین برد متوالی خود در این فصل فاصله دارند.

ستاره نیمه نخست این بازی کسی نبود جز لامین یامال ۱۷ ساله که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و به نظر‌ نمی‌رسد به این راحتی‌ها متوقف شود.

اولین گل یامال با توپ گیری عالی او از مدافع خیرونا رقم خورد. انگار که دیوید لوپز فراموش کرده بود مقابل بهترین خط حمله لالیگا بازی می‌کند. او با اعتماد به نفس تمام اقدام به دریبل زدن یامال آنهم در محوطه جریمه خودشان کرد تا یامال با تیزهوشی تمام توپ را از او بگیرد و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان گل اول را به ثمر برساند.

2081474
2081475

هفت دقیقه از این گل گذشته بود که یک ضربه ایستگاهی خوش‌جا نصیب شاگردان فلیک شد. ارسال بلند رافینیا با کنترل ناقص رابرت لواندوفسکی همراه شد و توپ به پشت محوطه جریمه خیرونا، مقابل پای چپ یامال قرار گرفت و او نیز با ضربه بغل پای فنی خود بریس کرد و بارسلونا را ۲-۰ جلو انداخت.

2081473

یامال تا اینجای فصل و البته قبل از پایان نود دقیقه این دیدار، با بریس‌ مقابل خیرونا سه گله شد. او چهار پاس گل نیز تا اینجای فصل داده است.

دیدگاه‌ها