کد خبر : 2069663 | 25 شهریور 1403 ساعت 17:04 | 35.9K بازدید | 97 دیدگاه

برای من استقلال مهم است

نکونام: بهترین بازیکنان اروپایی حریف ما هستند

سرمربی استقلال می‌گوید که انجام بازی در استادیوم آزادی آن هم با حضور پرتعداد هواداران، به تیم او قدرت می‌دهد و باعث ترس رقبا می‌شود، اما آنها از داشتن چنین پوئنی محروم هستند.

نکونام: بهترین بازیکنان اروپایی حریف ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، پس از پشت سر گذاشتن چند روز پرحاشیه و انتشار انواع و اقسام اخبار جنجالی پیرامون آینده نیمکت استقلال، سرانجام جواد نکونام به فعالیتش در قامت سرمربی آبی‌ها ادامه داد و حالا قرار است که فردا در یک دیدار حساس و مهم از دور نخست لیگ نخبگان، به مصاف الغرافه برود.

پیروزی در این مسابقه می‌تواند حواشی قبلی را به فراموشی سپرده و استقلال با روحیه‌ای بالا، خود را برای دیدار برابر نساجی و سپس دربی پایتخت آماده کند. موضوعی که سرمربی جوان آبی‌ها کاملا روی آن تمرکز کرده و در پی کسب سه امتیاز است.

جواد نکونام با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با الغرافه گفت: خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم. سال قبل خیلی زحمت کشیدیم تا به این جایگاه برسیم. همه بازیکنان و باشگاه زحمت کشیدند تا در جایی که بهترین تیم‌های قاره حضور دارند، ما نیز شرکت کنیم. برایمان خیلی مهم بود در این مسابقات حضور داشته باشیم. استقلال هم همیشه یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا بوده است.

او ادامه داد: بچه‌های تیمم سال گذشته زحمت کشیدند و امیدوارم باعث سربلندی هواداران شویم. بهترین بازیکنان اروپایی در تیم‌های مقابلمان حضور دارند. کار سختی داریم اما سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم و همه توان خود را برای رسیدن به پیروزی بگذاریم. بازی فردا با یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیاست. با توجه به خریدهایی که الغرافه کرده و بازیکنان خارجی که دارند، فکر می کنم بازی سختی برای هر دو تیم باشد اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست دادن هر تیمی را داریم. تمام تمرکزمان را می گذاریم تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره شرایط تیم پس از روی کار آمدن هلدینگ گفت: به هر حال قبل از مسابقه سخت است که درباره این شرایط صحبت کنیم. مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. با توجه به بازی که فردا داریم، باید تمرکزمان روی جدال با الغرافه باشد.

2081520

وی با اشاره به حواشی روزهای قببل گفت: از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت حمایت‌های‌شان از این تیم تشکر می‌کنم. برای من فقط استقلال مهم است و اگر صحبتی انجام می‌دهیم، می‌خواهیم که هواداران از اتفاقات باخبر شوند. دوست دارم از استقلال و تیم ما حمایت شود. شیطنت‌هایی از سوی تیم رقیب باعث می‌شود تا متأسفانه هواداران ما فریب بخورند. هفته قبل یک سری اتفاقات افتاد ولی ما همیشه طرفدار استقلال هستیم و وظیفه داریم از تیم حمایت کنیم. هواداران پارسال وضعیت تیم ما را دیدند و امسال نیز وضعیت ما را خواهند دید. من همه توانم را برای استقلال می‌گذارم. ان شالله که بتوانیم موفق شویم و باعث سربلندی هواداران شویم.

وی در واکنش به اینکه برخی این تصور را به وجود آورده‌اند که الغرافه تیم قدرتمندی نیست، گفت: من با واقعیت فوتبال صحبت می‌کنم. من و بازیکنانم، بازی هفته قبل آنها را دیده ایم. تعداد بازیکنان الغرافه که ملیت کشور قطر را داشته باشند شاید به دو یا سه نفر هم نرسد. تمام بازیکنان‌شان، باکیفیت و خارجی هستند. الغرافه بازیکنانی دارد که فقط برای این تیم در آسیا بازی می‌کنند و در لیست داخلی نامشان ثبت نشده است. الغرافه تیم قابل احترام و فوق‌العاده‌ای است، اما ما هم استقلال هستیم و تمام توانمان را برای موفقیت تیم می گذاریم.

وی در ادامه گفت: در لیگ ایران سه بازی انجام داده‌ایم و با شرایطی که برایمان به وجود آورده اند، در هر سه مسابقه مهمان بودیم. در لیگ نخبگان، ورزشگاه آزادی و هواداران می‌توانستند قدرت ما باشند اما نمی‌توانیم آنجا بازی کنیم. از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم که استادیوم را آماده کردند اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. با حضور هواداران، ورزشگاه آزادی برای رقبا ترسناک می‌شود. شما دیدید که سال قبل تیم من در آزادی و با وجود هواداران، چه قدرتی داشت، اما امسال اینگونه نیست. امیدوارم در ادامه مسابقات، در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران، نیرو و قدرت اصلی ما هستند.

نکونام در پایان و در مورد اینکه جذب بازیکنان جدید زیاد در الغرافه به سود استقلال خواهد شد یا نه، گفت: این شرایط را ما نیز داریم. نسبت به پارسال، در این فصل تغییرات سیستمی داشتیم و نیاز به زمان داریم. آنها (الغرافه) هم همین طور هستند ولی بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند، در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض می‌کنند، تمام تیم الغرافه اینگونه است چرا که همه آنها باکیفیت و قابل احترام هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها