کد خبر : 2069635 | 26 شهریور 1403 ساعت 02:22 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

هیچ حس خاصی نداشتم، فقط گل زده بودم

مهاجم شمس‌آذر: اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران!

علی وزیری‌پناه می‌گوید گلزنی مقابل تیم سابقش هیچ حس و حال خاصی برایش به همراه نداشته است.

مهاجم شمس‌آذر: اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گلزنان شمس‌آذر در مصاف هفته چهارم این تیم مقابل استقلال خوزستان، علی وزیری‌پناه بود. او گل دوم شمس‌آذر را زد تا به اولین بازیکنی تبدیل شود که در فصل جدید توانسته دروازه تیم سابق خود را باز کند. وزیری‌پناه درباره این بازی به خبرنگار ما گفت:

«همه یک بازی خوب را تماشا کردند. در هر دو نیمه مالک بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که متاسفانه بسیاری از آنها با کم‌شانسی گل نشد. تیم استقلال خوزستان هم از تک موقعیت‌هایی که داشت نهایت استفاده را برد. فکر نمی‌کنم بیشتر از سه موقعیت ایجاد کردند ولی استفاده کردند و دو گل زدند.»

او درباره طولانی شدن زمان هر دو نیمه اضافه کرد:
«بازی در هر دو نیمه خیلی طولانی شد که علت اصلی آن هم تصمیماتی بود که باید توسط کمک داور ویدئویی گرفته می‌شد. این طولانی شدن باعث شد که هیجان و استرس بازی بالاتر برود. فکر نکنم در تاریخ لیگ برتر کسی چنین اتفاقی را تجربه کرده باشد.»

مهاجم شمس‌آذر درباره باد شدیدی که در جریان این بازی وزیدن گرفته بود توضیح داد:
«همانطور که در هفته‌های قبلی هم دیدید در قزوین بادهای شدیدی می‌وزد. این وزش باد معمولا هر روز در قزوین وجود دارد با این تفاوت که گاهی اوقات تندتر است و گاهی ملایم‌تر. بالاخره تیم ما به این موضوع عادت کرده و وزش باد لااقل برای خودمان دیگر عادی شده و چندان برای ما مشکل ایجاد نمی‌کند.»

وزیری‌پناه که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و در دقیقه 81 توانست گل بزند، در خصوص حس و حالش بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش گفت:
«حس خاصی نداشتم منتها از این جهت که دوست داشتم اولین گلم در فصل جدید لیگ برتر را بزنم خوشحال بودم. مثل همیشه هدفم این بود که به تیم کمک کنم که خدا را شکر در این بازی توانستم مثمرثمر واقع شوم. هرچند اگر گلم سه امتیازی می‌شد که هم برای خودم بهتر بود و هم برای تیم.»

وی در این خصوص که "چرا شمس‌آذر هنوز برنده نشده؟" پاسخ داد:
«بازی با چادرملو ما مستحق پیروزی بودیم و مقابل استقلال و سپاهان هم می‌توانستیم مساوی را بگیریم. شرایط تیم طوری بسته شد که آقای دقیقی دیر به کادر فنی اضافه شدند. برخی بازیکنان مثل خودم دیر اضافه شدیم و رسیدن به هماهنگی لازم کمی طول می‌کشد. انشاالله رفته رفته تیمی می‌شویم که حرف زیادی برای گفتن دارد.»

مهاجم شمس‌آذر درباره بازی هفته بعد این تیم مقابل ملوان بندرانزلی افزود:
«مقابل ملوان با تمام وجود به میدان خواهیم رفت و تنها هدفمان در این بازی خارج از خانه گرفتن سه امتیاز است تا وضعیتمان هم در جدول کمی بهتر شود.»

دیدگاه‌ها