کد خبر : 2069630 | 25 شهریور 1403 ساعت 14:49 | 48.4K بازدید | 33 دیدگاه

مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید

لواندوفسکی به یامال هشدار داد

لواندوفسکی در مورد خطری که لامین یامال و بقیه ستاره‌های جوان را در دنیای امروز فوتبال تهدید می‌کند حرف زد.

لواندوفسکی به یامال هشدار داد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره لهستانی 36 ساله معتقد است که فرسودگی ذهنی ناشی از مشغولیت در شبکه‌های اجتماعی به همراه تقویم سخت فوتبالی می‌تواند در برابر ماندگاری دوران حرفه‌ای این بازیکنان جوان و آینده‌دار موثر باشد. او در مصاحبه با نیویورک تایمز به ستاره‌های جوانی مثل یامال در این رابطه هشدار داد.

مهاجم لهستانی گفت: «زمانی بود که بدون شبکه‌های اجتماعی زندگی می‌کردیم. ما ورزشکار هستیم اما در نهایت انسان هم هستیم. ما همچنین احساسات داریم و همچنین می‌دانیم که حفظ ذهنیت قوی بسیار مهم است زیرا اکنون می‌توان در اینترنت چیزی را به گونه‌ای گفت که در زندگی واقعی نمی‌گویید. متأسفانه نمی‌توان در این زمانه و در این دنیا زندگی کنید، بدون اینکه از نظر ذهنی قوی باشید.»

لواندوفسکی معتقد است که اعمال این نوع فشار ذهنی روی استعدادهای جوان، عوارض متفاوتی در سطح حرفه‌ای دارد: «جوانانی هستند که قبلاً آسیب‌های زیادی دیده‌اند. در سنین پایین ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازیکنان به دلیل جنبه‌های ذهنی ناشی از فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی در بالاترین سطح بازی کنند.»
در سطح فیزیکی، روبرت لواندوفسکی معتقد است، ترکیب شبکه‌های اجتماعی با تقویم‌های پرمشغله بین‌المللی فوتبال می‌تواند برای مرواریدهای جوان این ورزش مضر باشد. او گفت: «مطمئناً این مشکلی جدی برای فوتبال خواهد بود.»

دیدگاه‌ها