کد خبر : 2069618 | 25 شهریور 1403 ساعت 14:16 | 21.8K بازدید | 25 دیدگاه

پایان انتظار: بازگشت جانشین مسی به ترکیب بارسا

آنسو فاتی به احتمال زیاد در دیدار برابر موناکو فرصت حضور در ترکیب بارسلونا را خواهد داشت.

پایان انتظار: بازگشت جانشین مسی به ترکیب بارسا

به گزارش "ورزش سه"، استعدادها و مهارت خاص آنسو فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شد که بسیاری او را به عنوان جانشین لیونل مسی بشناسند و حتی مدیران این باشگاه هم پس از جدایی این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفتند که پیراهن شماره ۱۰ او را در این تیم به این بازیکن اهدا کنند.

اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و این بازیکن جوان نتوانست فشار این مسئولیت را تحمل کند. مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او برای مدت زیادی از میادین دور باشد و در نهایت هم دیگر نتوانست جایگاهش را در ترکیب بارسا پیدا کند و تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی راهی برایتون شد.

2076107

اما حتی دوران حضور او در این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و او بار دیگر به بارسلونا برگشت.  در حالی که شایعات زیادی درباره احتمال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به گوش می‌رسید، فاتی مصمم بود که در بارسا بماند و شایستگی‌اش را ثابت کند و در نهایت هم به هدفش رسید.

با این حال، او بار دیگر در تمرینات بارسا مصدوم شد و در این چند هفته مشغول طی کردن روند درمانش بود اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که فاتی به احتمال زیاد در ترکیب بارسا برای بازی برابر موناکو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که پنجشنبه شب برگزار خواهد شد حضور دارد. او پس از مدت‎‌ها بار دیگر برای این بازی به اردوی بارسا دعوت خواهد شد و امیدوار است که بتواند بیشترین استفاده را از این فرصت ببرد.

دیدگاه‌ها