کد خبر : 2069613 | 25 شهریور 1403 ساعت 14:08 | 8.9K بازدید | 15 دیدگاه

آلن شیرر:

انتقادهای تند از رشفورد کاملا منصفانه بود!

آلن شیرر معتقد است که انتقادهای مطرح شده از مارکوس رشفورد کاملا درست و منصفانه بوده است.

انتقادهای تند از رشفورد کاملا منصفانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد در چند ماه گذشته و با توجه به عملکرد ضعیفی که در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و چند هفته ابتدایی فصل جدید این مسابقات در ترکیب منچستریونایتد داشت با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده بود و فشار روی این مهاجم روز به روز بیشتر می‌شد.

منابع نزدیک به این بازیکن در روزهای گذشته به رسانه‌های انگلیسی گفته بودند که او احساس می‌کند انتقادات مطرح شده از سوی بازیکنان سابق فوتبال علیه او غیر منصفانه است و شرایط را برایش دشوار کرده است. هرچند این بازیکن در نهایت روز گذشته موفق شد در دیدار برابر ساوتهمپتون به گل برسد و این طلسم را بشکند.

2076960

شیرر پس از پیروزی منچستریونایتد در این بازی به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «من فکر نمی‌کنم که انتقادها از او غیرمنصفانه بوده باشد. او وقتی خوب و مثل امروز بازی کند هرگز مورد انتقاد قرار نخواهد گرفت. عملکرد او در بازی امروز خیلی بهتر از چند هفته اخیر بود و این روندی است که باید داشته باشد.

امیدواریم که او اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند و گل‌های بیشتری به آنچه که تا امروز به ثمر رساند در هفته‌های پیش رو بزند. ما دیدیم که او دو فصل قبل بیشتر از ۳۰ گل زد. می‌دانیم که توانایی انجام چنین کاری را دارد. این چیزی است که دوست داریم همیشه و با ثبات بیشتری از او ببینیم. حتما دلیلی دارد که او در تیم ملی انگلیس نیست اما اگر همین عملکرد را داشته باشد، انتقادی هم از او نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها