کد خبر : 2069606 | 25 شهریور 1403 ساعت 13:54 | 8.9K بازدید | 27 دیدگاه

بایرن تکذیب کرد: کمپانی انتخاب هشتم ما نبود!

مکس ایبرل می‌گوید شایعات درباره این که ونسان کمپانی انتخاب هفتم یا هشتم بایرن مونیخ بوده اشتباه است.

بایرن تکذیب کرد: کمپانی انتخاب هشتم ما نبود!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب بایرن مونیخ در دوران حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم باعث شده است که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل گذشته و با توافقی دو طرفه بایرن را ترک و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

مدیران بایرن پس از آن جست‌وجو برای پیدا کردن گزینه مناسبی را برای هدایت این تیم آغاز کردند و در طول این مدت رسانه‌های مختلفی مدعی شدند که بسیاری از مربیان بزرگ و سرشناس حاضر به قبول پیشنهاد این باشگاه نشدند و همین موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود.

2068855

آنها در نهایت با کمپانی به توافق رسیدند که با توجه به تجربه کمش از حضور در سطح اول فوتبال اروپا به عنوان مربی با انتقادهایی روبه‌رو شد و حتی گفته شده بود که این مربی در واقع انتخاب هفتم یا هشتم بایرن بوده که مجبور به همکاری با او شده‌اند اما ایبرل این اظهارات را تکذیب کرده است.

او در گفت‌وگو با اسپورت وان در این باره اظهار داشت: «مطرح کردن این صحبت که کمپانی انتخاب هفتم یا هشتم ما بوده کاملا بی‎‌معنی و مزخرف است. ونسان انسان بسیار همراهی است. او فوتبال را با تمام وجودش احساس می‌کند. او دیدگاه درستی از سبک فوتبال مدنظرش دارد و این چیزی است که ما امروز به آن نیاز داریم. او همچنین می‌داند که چطور باید با بازیکنان کنار بیاید و چطور ایده‌هایش را به آنها القا کند. او همیشه گفت‌وگوهای پر تنش و طولانی مدت با بازیکنان دارد که نتایج خوبی داشته است.»

دیدگاه‌ها