کد خبر : 2069605 | 25 شهریور 1403 ساعت 13:45 | 11.6K بازدید | 19 دیدگاه

شرح وظایف متفاوت در تیم ملی و سپاهان؛

معضل بزرگ آریا با قلعه‌نویی و مورایس

آریا یوسفی مورد توجه کادر فنی سپاهان و تیم ملی قرار دارد. البته با شرح وظایف متفاوت.

معضل بزرگ آریا با قلعه‌نویی و مورایس

به گزارش "ورزش‌ سه"، چند روز پیش از مصاف تیم ملی مقابل قرقیزستان آریا یوسفی در مصاف با خیبر به مانند سه بازی قبلی تیمش در ترکیب اصلی قرار داشت و در پست هافبک هجومی برای طلایی پوشان بازی کرد. 

در مرحله اول مقدماتی جام جهانی اما امیر قلعه‌نویی به مانند بازی قبلی آریا یوسفی در تیم ملی از او در پست دفاع راست استفاده کرد. چند روز بعدتر هم برخلاف انتظارات آریا یوسفی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل ملوان قرار داشت و در پست وینگر چپ برای تیمش بازی کرد.

2081332

در واقع آریا یوسفی که یکی از بازیکنان مستعد فوتبال ایران به‌شمار می‌رود و در تیم خود و همینطور تیم ملی جایگاه خاصی پیدا کرده، این روزها شرح وظایف متفاوتی در تیم ملی و باشگاهش دارد که می‌تواند روی کیفیت او اثرگذار باشد.

حمید استیلی هم به این موضوع در مصاف تیم ملی برابر امارات اشاره کرد و از امیر قلعه‌نویی خواست جلساتی با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری که بازیکنان ملی پوش دارند برگزار کند و با آنها با وحدت رویه درباره پستی که بازیکنان در آن بازی می‌کنند دست پیدا کند.

2081334

حالا باید منتظر بازی‌های آینده بود و دید که چطور سرمربی تیم ملی و سپاهان میان پست‌های متفاوتی که آریا یوسفی توانایی بازی کردن در آنها را دارد برای حفظ و بهبود کیفیت این بازیکن جوان به توافق و تفاهم دست پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها