کد خبر : 2069539 | 25 شهریور 1403 ساعت 09:55 | 11.5K بازدید | 134 دیدگاه

ادعای امباپه: مهم نیست چه کسی پنالتی بزند!

کیلیان امباپه می‌گوید پیروزی رئال مهم‌تر از این است که چه کسی در این تیم پنالتی بزند.

ادعای امباپه: مهم نیست چه کسی پنالتی بزند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های فصل جدید لالیگا روبه‌روی رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ این تیم را شکست دهد و دومین پیروزی متوالی‌اش در این فصل را به دست آورد.

هر دو گل رئال مادرید در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی اول رئال در این بازی را وینیسیوس جونیور وارد دروازه حریف کرد و امباپه موفق شد دومین پنالتی را برای تیمش به گل تبدیل کند تا هر دو نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشند.

استفاده از سیستم چرخشی بین امباپه و وینیسیوس برای زدن ضربات پنالتی در رقابت‌های این فصل در ترکیب رئال واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است اما به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی این تیم هیچ مشکلی با این اتفاق ندارد.

امباپه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: "وینیسیوس بازیکنی فوق‌العاده است و کارهای بسیاری برای رئال مادرید انجام داده است. من از این که فرصت بازی کردن با او را دارم بسیار خوشحال هستم. مهم نیست که چه کسی پنالتی می‌زند، نکته مهم این است که هر چهار پنالتی ما در این فصل به گل تبدیل شده است."

دیدگاه‌ها