کد خبر : 2069529 | 25 شهریور 1403 ساعت 08:22 | 13.9K بازدید | 122 دیدگاه

سرمربی سوسیه‌داد: برد رئال و پنالتی آنها ناعادلانه بود!

ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیه‌داد، معتقد است پنالتی دوم رئال مادرید در بازی دو تیم، اشتباه بوده و داور به مادریدی‌ها لطف کرده است.

سرمربی سوسیه‌داد: برد رئال و پنالتی آنها ناعادلانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار حساس رئال سوسیه‌داد در مقابل رئال مادرید، شاگردان کارلو آنچلوتی به کمک دو پنالتی که توسط وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه تبدیل به گل شدند، توانستند به پیروزی ۲-۰ برسند.

پس از پایان بازی، ایمانول آلگواسیل از گرفتن پنالتی دوم برای رئال، ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: «خیلی ناراحتم، همان‌طور که انتظار می‌رود، همه ما ناراحت هستیم. مخصوصاً با توجه به عملکردی که داشتیم.» آلگواسیل از شکست «ناعادلانه» مقابل رئال مادرید ابراز ناراحتی کرد و گفت: «این تیم‌ها چنین هستند که بدون اینکه بازی درخشانی ارائه دهند، می‌توانند با نتیجه ۲-۰ بازی را ببرند و به خانه بروند. اینکه ما هیچ گلی نزده‌ایم، واقعاً غیرقابل باور است. این بازی ناعادلانه بود.»

2081226

این بدترین شروع لیگ از زمانی است که آلگواسیل هدایت تیم را بر عهده گرفته، اما او با افتخار گفت: «به این تیم کاملاً اعتماد دارم. همه بازیکنان خیلی جوان اما با استعداد و مشتاق به کار هستند و مطمئنم که پیشرفت خواهیم کرد.»

در مورد پنالتی دوم که جنجالی بود و باعث نارضایتی اعضا و هواداران تیم میزبان شد، این مربی گفت: «برای من تنها یک پنالتی در این بازی وجود داشت. این بسیار ناراحت‌کننده است که داوران در این نوع صحنه‌ها این‌گونه تصمیم‌گیری می‌کنند، آنها دارند فوتبال واقعی را خراب می‌کنند.»

دیدگاه‌ها