کد خبر : 2069524 | 25 شهریور 1403 ساعت 01:50 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

مارسکا: سانچو به محبت و توجه نیاز دارد!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از پیروزی مقابل بورنموث، از جیدون سانچو تمجید کرد.

مارسکا: سانچو به محبت و توجه نیاز دارد!

به گزارش "ورزش سه"، در بازگشت به بازی‌های لیگ پس از اولین وقفه فیفادی فصل، چلسی در دیداری دشوار در ورزشگاه ویتالیتی بورنموث را ۱-۰ شکست داد.

بورنموث در ۴۵ دقیقه اول بازی فرصت‌های بهتری ایجاد کرد. در مهم‌ترین فرصت اوانیلسون در دقایقی قبل از پایان نیمه یک پنالتی به دست آورد اما رابرت سانچز آن را مهار کرد.

گل سرنوشت‌ساز در دقیقه ۸۶ به ثمر رسید، وقتی که کریستوفر انکونکو، که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، به سرعت در محوطه جریمه چرخید و پس از دریافت پاس از سانچو، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

2081206

مارسکا پس از بازی گفت: «فکر می‌کنم دو بازی متفاوت انجام دادیم. نیمه اول سختی داشتیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم.»

وی افزود: «ما نیمه دوم را خیلی بهتر شروع کردیم و جیدون خیلی به ما کمک کرد. کاری که امشب انجام داد دقیقا همان چیزی بود که از او انتظار داشتیم. می‌دانم که چه چیزهایی می‌تواند به ما بدهد. کریستوفر انکونکو خیلی خوب بود.»

او ادامه داد: «خیلی برای سانچو خوشحالیم. ژوائو فلیکس خیلی خوب بود و کریستوفر نیز خیلی خوب بود. از همه آنها راضی هستیم.»

مارسکا تاکید کرد: «قبلاً گفته بودم وقتی جیدون را به تیم آوردیم، به دنبال یک وینگر دیگر مانند نونی بودیم. ما به دنبال همان ویژگی‌ها در سمت چپ بودیم و حالا جیدون را داریم.»

مارسکا درباره بازی‌های آینده گفت: «به نظرم در موقعیت خوبی هستیم و تیم روحیه خوبی دارد. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و بازی‌های بعدی را ببریم.»

مارسکا در پایان گفت: «احساس می‌کنم که جیدون کسی است که به محبت نیاز دارد. همچنین می‌دانم که او تمایل دارد نشان دهد که چه بازیکنی است. برای من، او فقط باید از بازی فوتبال لذت ببرد.»

دیدگاه‌ها