کد خبر : 2069523 | 25 شهریور 1403 ساعت 01:49 | 40.1K بازدید | 31 دیدگاه

سانچو: حالا در تیم درستی هستم!

جیدون سانچو می‌گوید در چلسی احساس خوبی دارد و تأکید کرد که می‌تواند در این تیم به موفقیت برسد.

سانچو: حالا در تیم درستی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو در اولین بازی‌اش برای چلسی درخشان ظاهر شد و در حضور یک نیمه‌ای‌‌اش موفق شد یک پاس گل به اسم خود ثبت کند و همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

در دیدار امشب چلسی مقابل بورنموث، سانچو که پس از حواشی‌اش در منچستریونایتد به غرب لندن آمده بود، روی نیمکت قرار گرفت اما انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پیش از آغاز بازی وعده داده بود که فارغ از نتیجه، او در نیمه دوم بازی خواهد کرد.

همین اتفاق هم رخ داد و پس از یک نیمه ضعیف از چلسی، سانچو در ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد و تفاوت را رقم زد. در شب نمایش‌های ضعیف در خط حمله چلسی، او تک ستاره حملات تیم مارسکا بود و بارها مدافعان را آزار داد.

در دقیقه ۸۶ او از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و توپ را به کریستوفر انکونکو رساند و او تک گل بازی را به ارمغان آورد. پس از بازی سانچو پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: «اول از همه شگفت انگیز است که اولین بازی خود را برای چلسی انجام دادم. از اینکه به بازی برگشتم بسیار خوشحالم. تیم خیلی خوب بازی کرد و ما از کسب سه امتیاز خوشحالیم.

2081205

من برای این لحظه سخت تلاش کرده‌ام و خوشحالم که شانسم را به دست آوردم. فصل گذشته پایان خوبی با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا داشتم. فقط خوشحالم که اولین بازی خود را برای چلسی انجام دادم.

باید از تمام کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. روز اولی که وارد زمین شدم، آنها به من خوش آمد گفتند. من خیلی خوشحالم. اینجا احساس راحتی دارم و به نظر در جای درستی هستم.»

دیدگاه‌ها