کد خبر : 2069521 | 25 شهریور 1403 ساعت 01:45 | 26.1K بازدید | 139 دیدگاه

خوشحال اما نه خیلی زیاد

یک روز کاملا معمولی برای هالند با دو گل!

ارلینگ هالند، فوق ستاره‌ی نروژی در بازی مقابل برنتفورد با دو گل توانست کامبک سیتی را بسازد، اما برای گل سوم هرچه زد به در بسته خورد.

یک روز کاملا معمولی برای هالند با دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، روند درخشان منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به لطف درخشش ارلینگ هالند در بازی مقابل برنتفورد ادامه یافت.

هالند یک بار دیگر مهارت بالای خود در گلزنی را اثبات کرد. او با یک دبل برد تیم پپ گواردیولا را تایید کرد و طی تنها 4 بازی، به آمار 9 گل زده رسید تا یک رکورد خارق العاده را ثبت کند.

برنتفورد در ثانیه ۲۲ روی اشتباه استونز به گل رسید و همه منتظر شگفتی آفرینی تیم توماس فرانک بودند، اما غول نروژی وارد صحنه شد و در همان نیمه اول دو گل زد. گل اول را با یک چرخش زیبا و بدون نگاه کردن به دروازه با پای غیرتخصصی‌اش زد. این توپ،توپی نبود که هر مهاجمی بتواند به گل تبدیل کند اما هالند بخاطر همین اینجاست. گل دوم را هم روی یک پاس گل از ادرسون به وسیله‌ی فرار و تنه با بدن تنومندش خودش را در موقعیت تک به تک قرار داد و با زدن ضربه‌ی چیپ نرم با پای چپ دروازه‌ی فلکن هلندی را باز کرد.

2081195

با 9 گل، هالند به اولین فوتبالیستی تبدیل می‌شود که بیشترین گل را در چهار بازی ابتدایی یک فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است، آماری که فقط بازیکنی مانند این ستاره نروژی می‌تواند به آن دست پیدا کند.

رکورد قبلی گلزنی در لیگ برتر پس از چهار بازی اول متعلق به وین رونی بود، اما هالند اکنون با دو گل خود از او پیشی گرفته و تعداد 8 گل مهاجم سابق منچستریونایتد را پشت سر گذاشته است. رونی رکورد قبلی را در فصل 12-2011 به دست آورد و در آن فصل در 34 بازی ، 27 گل به ثمر رساند.

2081197
او با این بریس هم توانست یک رکورد جدید خلق کند و با ۹ گل بیشترین تعداد گل در چهار مسابقه ابتدایی فصل را بزند؛ این رکورد پیش از این در اختیار وین رونی بود.

هالند با این اوصاف چندان هم خوشحال نیست چون می‌توانست به رکورد مهمتری دست پیدا کند. اگر هالند می‌توانست یک هت‌تریک دیگر به ثمر برساند، اولین بازیکنی می‌شد که برای اولین بار پس از 78 سال، سه هت‌تریک در فوتبال انگلیس به نام خود ثبت می‌کند، رکوردی که از سال 1946 در اختیار جک بالمر است. در نیمه‌ی دوم همه منتظر بودند که هالند در هت‌تریک کردن هم هت‌تریک کند اما ضربات او توسط دروازه‌بان زنبورها و همچنین تیرک دروازه دفع می‌شد و آه از نهاد هالند و هواداران بلند می‌شد.

2081194
هالند الان از تمام تیم‌های لیگ برتر به جز تیم خودش بیشتر گل زده و نشان داده که آماده‌تر از همیشه است.

تنها فولر، شیرر و آگوئرو هت‌تریک‌های بیشتری از او ثبت کرده‌اند. شیرر به تازگی عنوان کرده بود که امیدوار است هالند هرچه زودتر سیتی را ترک کند زیرا معتقد است هالند بازیکنی است که می‌تواند رکورد بیشترین گل‌های او در لیگ برتر انگلیس را بشکند.

دیدگاه‌ها