کد خبر : 2069518 | 25 شهریور 1403 ساعت 10:15 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

اولین پاس گل لیگ برتری در یزد برای خدادادی

علی خدادادی توانست پایه گذار اولین گل منجر به پیروزی چادرملو در لیگ برتر باشد.

اولین پاس گل لیگ برتری در یزد برای خدادادی

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو در نخستین بازی خانگی خود در یزد، موفق شد سه امتیاز مهم را برابر نساجی به دست بیاورد. پیروزی شیرین برابر هواداران یزدی که استقبال خوبی نیز از این مسابقه به عمل آورده بودند.

تک گل شاگردان اخباری در شرایطی به ثمر رسید که وینگر جوان چادرملو، پس از دو بازی نیمکت‌نشینی، توانست نخستین اثرگذاری خود را روی گل‌های تیمش در لیگ برتر به ثبت برساند.

2081192

علی خدادادی که در دیدار هفته نخست برابر سپاهان از ابتدا به بازی رفته بود، برابر شمس آذر نیمکت‌نشین بود و مقابل ملوان نیز تنها برای دقایقی پای به زمین مسابقه گذاشت، اما درخشش در بازی‌های دوستانه‌ای که در فیفا دی برگزار شد و دو گلی که او در دو بازی دوستانه به ثمر رساند، باعث تغییر نظر اخباری شد.

سرمربی جوان چادرملو این بار از خدادادی در ترکیب اصلی بهره برد و تک گل بازی نیز پس از حرکت زیبای انفرادی این بازیکن و یک پاس تماشایی به دهانه دروازه و برای هادی حبیبی نژاد به دست آمد.

خدادادی که در سن شانزده سالگی و زمان عضویت در ذوب آهن سابقه بازی در لیگ برتر را دارد، در فصل قبل نیز هشت گل برای چادرملو به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت. به نظر می‌رسد که او حالا با این پاس گل، جایگاهش را در ترکیب تیم تثبیت کرده باشد.

دیدگاه‌ها