کد خبر : 2069517 | 25 شهریور 1403 ساعت 01:24 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

پائولو فونسکا:

خیلی وقت است به بردن لیورپول و اینتر فکر می‌کنم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان می‌گوید از مدت‌ها قبل به فکر شکست دادن لیورپول و اینتر است.

خیلی وقت است به بردن لیورپول و اینتر فکر می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام نخستین برد میلان در فصل جدید سری آ در هفته چهارم رقابت‌ها و با نتیجه پرگل ۴-۰ برابر ونتزیا رقم خورد تا پائولو فونسکا تا حد زیادی از زیر فشار سنگین عدم نتیجه‌گیری خارج شود.

سرمربی پرتغالی میلان در کنفرانس خبری بعد از بازی با اولین سوال در خصوص عملکرد تئو هرناندز و رافائل لیائو دو بازیکن جنجال آفرین میلان در هفته‌های اخیر مواجه شد و اینگونه پاسخ داد: "ما باید با همه چیز به شکل کاملا متعادل برخورد کنیم. انتخاب‌های یک مربی همیشه در راستای به موفقیت رسیدن تیمش است. بنابراین یک روز تصمیم میگیرم که رافا و تئو روی نیمکت بنشینند و در بازی بعدی از آنها در ترکیب اصلی استفاده می‌کنم. این یک نکته کاملا طبیعی در دنیای فوتبال است.

هردوی آنها بازیکنان بسیار مهمی برای میلان هستند و امروز بار دیگر این مورد را ثابت کردند. در یک خانواده چنین مسائلی پیش می‌آید و هرچه که بوده به خاطرات پیوسته است‌."

فونسکا سپس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بازی گفت: "در سه بازی اخیر موفق به کسب سه امتیاز نشده بودیم و همانطور که دیروز هم گفتم، نیاز به کسب اولین برد داشتیم تا اعتماد به نفس از دسته رفته به تیم برگردد. در فوتبال فقط مسائل تاکتیکی و فنی مهم نیست و شما برای موفقیت باید از روحیه و انرژی مضاعفی نیز برخوردار باشید. این پیروزی به ما کمک کرد تا روحیه مثبتی به تیم تزریق شود‌."

میلان در بازی بعدی خود باید به مصاف لیورپول برود و سپس در سری آ در دربی دلامادولینا با اینتر روبرو شود، فونسکا در مورد این دو بازی سخت پیش روی تیمش گفت: "راستش را بگویم از خیلی وقت پیش به این دو بازی فکر می‌کردم. لیورپول و اینتر هردو به یک اندازه برای ما سخت و دشوار خواهند بود‌. می‌دانیم که هواداران انتظارات زیادی از ما در چنین بازی‌هایی دارند و مطمئنا همه تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت‌."

فونسکا در خصوص اعتراض شدید هواداران میلان به نتایج اخیر این تیم و آوردن بنرهای اعتراضی به استادیوم توضیح داد: "این همان تفاوتی است که گفتم سری آ با سایر لیگ‌های دنیا دارد. در ایتالیا انتظارات همیشه از شما بیشتر بوده و این کاملا طبیعی است. من به عنوان مربی وظیفه دارم با عملکرد بهتر، نگرانی هواداران را رفع کنم و نتایج بهتری بگیریم.

نمی‌توانم فشاری که در میلان یا رم وجود داشت را با هم مقایسه کنم اما میلان همواره‌ تیمی است که هوادارانش انتظار برد و موفقیت دارند و این یعنی مربی باید دوچندان در اینجا تلاش کند‌. اگر قرار باشد زیر این فشارها تسلیم شویم، پس بهتر است هرگز سمت مربی‌گری نیاییم."

دیدگاه‌ها