کد خبر : 2069513 | 25 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 14.1K بازدید | 27 دیدگاه

اتفاق عجیب: خیبر 9 نفره به گل رسید!

خیبر در شرایطی برابر فولاد به گل تساوی رسید که دو بازیکن این تیم روی زمین افتاده بودند.

اتفاق عجیب: خیبر 9 نفره به گل رسید!

به گزارش "ورزش سه"، جدال حساس فولاد و خیبر از هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که دو تیم برای بهبود جایگاهشان در جدول رده‌بندی، به دنبال کسب پیروزی بودند، اما درنهایت تلاش دو تیم، برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل تساوی خیبری‌ها روی همکاری خوب دو تعویض طلایی رضا مهاجری بود. جایی که ارسال عارف رستمی با ضربه سر محمدطاها طباطبایی وارد دروازه فولاد شد تا این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

نکته جالب توجه درباره گل خیبر این است که خرم آبادی‌ها درست در زمانی که 9 نفره بوده و دو بازیکن این تیم نیز روی زمین افتاده بود، موفق شدند که دروازه یوسوپوف را باز کنند.

2081183

در یک نبرد هوایی میان حسین ابرقویی و شیمبا، مدافع خیبر روی زمین افتاد که داور دستور به ادامه بازی داد. در ادامه و روی ریباند همان توپ، بولی در جدال برای تصاحب توپ، با پهلوان برخورد داشت و روی زمین افتاد.

2081184

در لحظاتی که دو مدافع خیبر روی زمین بودند و به‌ خصوص بولی که از درد به خود می‌پیچید، خرم آبادی‌ها بازی را ادامه دادند تا اینکه ارسال عارف رستمی منجر به گل تساوی میهمان توسط طباطبایی شد.

دریافت گل تساوی در شرایطی که میهمان 9 نفره بود، موضوعی است که حتی یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری پس از بازی به آن اشاره کرد و آن را حاصل یک اشتباه تیمی بچگانه دانست.

دیدگاه‌ها