کد خبر : 2069508 | 25 شهریور 1403 ساعت 09:39 | 28.8K بازدید | 40 دیدگاه

کارت قرمز بی‌سبب در 20 دقیقه

گریه حسین زاده درآمد (عکس)

امیرحسین حسین‌زاده به شکلی عجیب در بازی با ذوب آهن اخراج شد.

گریه حسین زاده درآمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست این هفته تراکتور برابر ذوب‌آهن در شبی رقم خورد که این تیم حدود 20 دقیقه با یک یار کمتر مقابل حریف سخت‌کوش خود بازی کرد و درنهایت نیز نتوانست گلِ خورده را جبران کند و با شکستی تلخ از ورزشگاه یادگار امام بیرون رفت.

بعد از گلی که امید لطیفی وارد دروازه بیرانوند کرد، تراکتوری‌ها سراپا حمله شدند تا دروازه ذوب را باز کنند و در یک صحنه امید زیادی هم به گل داشتند، اما ناگهان همه چیز به شکل دیگری رقم خورد. ضربه قیچی برگردان امیرحسین حسین‌زاده درحالی‌که می‌رفت توپ را با شدت به سمت دروازه پارسا جعفری بفرستد، با مدافع ذوب آهن برخورد کرد تا حسن اکرمی کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان دهد.

حسین‌زاده که از نمایش فوق‌العاده در سه هفته ابتدایی روحیه گرفته بود، در این بازی هم به خصوص بعد از گل، انگیزه زیادی داشت تا تیمش را به بازی برگرداند، اما با این اخراج کاخ آرزوهایش فرو ریخت. او درحالی‌که از شدت ناراحتی به تابلوی کنار زمین مشت می‌کوبید، گریه می‌کرد و با لباسش قصد داشت اشک‌هایش را پنهان کند.

2081171

این فصل دراگان اسکوچیچ برای موفقیت تیمش به درخشش این ستاره دل بسته و امیدوار است که امیرحسین همان ستاره تابنده‌ای شود که در استقلال درخشید و به تیم ملی تحت هدایت او نیز دعوت شد.

2081172

عکس از رضا اصولی

دیدگاه‌ها