کد خبر : 2069506 | 25 شهریور 1403 ساعت 00:46 | 16.2K بازدید | 15 دیدگاه

با سرعت نور به سوی 50 گل

هری کین دو بار هالند را نابود می‌کند!

پیروزی 6 بر 1 بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل در هفته سوم بوندسلیگا با یک رکورد تازه برای هری کین همراه بود.

هری کین دو بار هالند را نابود می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با به ثمر رساندن سه گل در این مسابقه درخشش چشمگیری داشت و نقش مهمی در پیروزی قاطعانه بایرن ایفا کرد و باعث شد این تیم امتیاز خود را با 9 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی برساند.

البته کین در این مسابقه تنها به گلزنی بسنده نکرد؛ او تنها 15 ثانیه پس از شروع بازی پاس اولین گل بایرن را برای جمال موسیالا ارسال کرد تا سومین گل سریع تاریخ بایرن در بوندسلیگا به ثمر برسد.

2078049

این بازیکن 31 ساله با درخشش در این مسابقه یک رکورد در تاریخ بوندسلیگا را به نام خود ثبت کرد؛ او به بازیکنی تبدیل شد که در سریع‌ترین زمان ممکن به رکورد تاثیرگذاری روی 50 گل (گل یا پاس گل) دست پیدا می‌کند. درواقع فقط 35 بازی زمان برد تا کین بتواند در مجموع روی 50 گل در بوندسلیگا تاثیرگذار باشد.

به این ترتیب بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس رکورد کمترین تعداد بازی مورد نیاز برای رسیدن به تاثیرگذاری روی 50 گل را شکست؛ این رکورد پیش از این در اختیار ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی بود که در زمان حضور در دورتموند توانسته بود در 43 بازی به این آمار برسد.

نکته جالب اینکه کین با این آمار، نه فقط در بوندسلیگا، بلکه در پنج لیگ بزرگ اروپایی نیز رکوردشکنی کرد. در پنج لیگ بزرگ اروپا نیز هالند با تاثیرگذاری روی 50 گل در 39 بازی با منچسترسیتی (در سال 2023) صاحب این رکورد شده بود که با عملکرد درخشان کین آن را از دست داد.

دیدگاه‌ها