کد خبر : 2069504 | 25 شهریور 1403 ساعت 00:43 | 25.9K بازدید | 181 دیدگاه

صعود به رده دوم با گل‌های وینیسیوس و امباپه

سوسیه‌داد 0-2 رئال: شب پنالتی‌ها

رئال مادرید در بازی خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 برنده شد.

سوسیه‌داد 0-2 رئال: شب پنالتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و در بازی خارج از خانه با گل‌های وینیسیوس و کیلیان امباپه از روی ضربات پنالتی با نتیجه 2-0 برنده شد.

ویدئو: 352973

اولین موقعیت جدی توسط گومز روی دروازه رئال شکل گرفت که روی ضربه ایستگاهی دروازه تیبو کورتوا را تهدید کرد و این دروازه‌بان بلژیکی هم به خوبی آن را مهار کرد.

رئال خیلی زود به این موقعیت پاسخ داد و در دقیقه 6 توسط کیلیان امباپه خطرساز شد که ضربه مهاجم فرانسوی توسط ریمیرو از زاویه بسته مهار شد.

2081160

ریمیرو شب آسانی را آغاز نکرده بود و در دقیقه 16 یکبار دیگر ضربه پرقدرت کیلیان را مهار کرد تا دروازه‌اش در دقایق ابتدایی بازی نشود.

بازی از دقیقه 23 گذشته بود و دو تیم پایاپای حملاتی را ترتیب می‌دادند که برایام دیاز به دلیل احساس مصدومیت از ناحیه ران راستش نتوانست به بازی ادامه دهد و رودریگو به جای او وارد ترکیب شد.

کورتوا خوش‌شانس بود که در دقیقه 25 ضربه سوچیچ به گل تبدیل نشد و تنها تیرک دروازه را لرزاند. رئال هم در مقابل حملات حریف خوب ظاهر می‌شد و در دقیقه 29 ریمیرو با سیو دیدنی، ضربه رودیگر را پس از ارسال از روی ضربه ایستگاهی به درون محوطه جریمه مهار کرد.

2081159

سوسیداد بار دیگر در دقیقه 36 با بدشانسی مواجه شد و ضربه بکر این بار به تیرک برخورد کرد و وارد دروازه مادریدی‌ها نشد.

در نیمه اول سوسیداد نسبت به رئال بهتر عمل کرد و دو بار موفق به لرزاندن تیرک دروازه کورتوا شد، اما درنهایت دو تیم در 45 دقیقه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

سوچیچ لحظاتی پس از شروع نیمه دوم به تیرک دروازه رئال ضربه زد تا برای سومین بار کورتوا شاهد تهدید خطرناک دروازه‌اش باشد.

2081162

ادر میلیتائو در دقیقه 56 با ضربه سر روی ارسال لوکا مودریچ شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما این ضربه به راحتی در دستان ریمیرو قرار گرفت.

رئال با عملکرد بهتر آردا گولر و وینیسیوس جونیور در نیمه دوم بیشتر به سمت دروازه حریف فشار آورد و در دقیقه 58 صاحب یک ضربه پنالتی شد.

وینیسیوس موفق شد خطایی که روی ضربه گولر پس از برخورد به دستان مدافع حریف به دست آمده بود را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیندازد.

2081158

سوسیداد بعد از این گل تسلیم نشد و در دقیقه 69 اگر واکنش به‌موقع کورتوا نبود، ضربه سر آگورد روی ضربه ایستگاهی به گل تبدیل می‌شد. حملات پی در پی رئال پس از گل اول، یک ضربه پنالتی دیگر برای آن‌ها به ارمغان آورد.

وینیسیوس خطای پنالتی که روی او اعلام شده بود را به کیلیان امباپه تقدیم کرد و مهاجم فرانسوی هم به راحتی در دقیقه 75 آن را به گل تبدیل کرد.

2081157

رئال بعد از این گل، مدیریت جریان بازی و کنترل حملات سوسیداد را به دقت زیر نظر گرفت و با دادن کمترین موقعیت به حریف موفق شد تا پایان بازی نتیجه را حفظ کند تا بازی خارج از خانه را با کسب سه امتیاز به پایان برساند.

رئال با این برد 11 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین رسید. سوسیداد هم با 4 امتیاز در رده پانزدهم جای دارد.

دیدگاه‌ها