کد خبر : 2069498 | 25 شهریور 1403 ساعت 00:20 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

پیام جنجالی هرناندز بعد از گلزنی: ساکت! (عکس)

تئو هرناندز بعد از به ثمر رساندن گل نخست میلان مقابل ونتزیا به انجام یک شادی جنجالی پرداخت و منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

پیام جنجالی هرناندز بعد از گلزنی: ساکت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروع طوفانی میلان مقابل ونتزیا در هفته چهارم رقابت‌های سری آ منجر به رقم خوردن نتیجه مقتدرانه ۴-۰ در پایان نیمه اول برای شاگردان پائولو فونسکا شد.

جالب آنکه سازندگان گل اول روسونری در این بازی، رافائل لیائو و تئو هرناندز بودند که در هفته‌های اخیر به دلیل انجام حرکت اعتراضی نسبت به نیمکت‌نشینی مقابل لاتزیو، بشدت مورد انتقاد هوادران و پیشکسوتان میلان قرار گرفته بودند.

2081145

بنظر‌ می‌رسد تئو هرناندز نیز قصد کم آوردن در این ماجرا را ندارد. این را می‌شود از شادی گل جنجالی‌اش فهمید. زمانی که او بعد از آنکه روی پاس عالی رافائل لیائو، دروازه میهمان را باز کرد، به سمت نزدیک‌ترین دوربین لب خط رفت و با نشان دادن علامت هیس، منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

جالب آنکه او بلافاصله هم رافائل لیائو را در آغوش کشید و با اشاره دست از هواداران میلان خواست تا به تشویق سازنده گل نخست میلان بپردازند. بعید نیست این شادی گل جنجالی از سوی هرناندز باز هم با واکنش‌ منفی ستارگان سابق قرمز و مشکی‌ها همراه شود.

دیدگاه‌ها