کد خبر : 2069494 | 25 شهریور 1403 ساعت 00:11 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

هادی حبیبی نژاد: هواداران یار دوازدهم ما بودند

خط و نشان گلزن چادرملو برای رقبا در یزد

زننده گل چادرملو می‌گوید که آنها به همه ثابت می‌کنند که در یزد برای رقبا حریف سرسختی خواهند بود.

خط و نشان گلزن چادرملو برای رقبا در یزد

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو در نخستین بازی خانگی خود در یزد، موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فوتبال نساجی عبور کند. اولین برد فصل و سه امتیاز ارزشمند برای یزدی‌ها که آنها را از رتبه‌های پایین جدول جدا کرد.

هادی حبیبی نژاد که تک گل این مسابقه را به ثمر رساند، می گوید: بازی پرفشاری از سوی هر دو تیم بود. در سه بازی گذشته عملکرد دلخواه را نداشتیم و در تلاش برای رسیدن به اولین پیروزی بودیم.

او با اعلام اینکه تیمش تنها برای برد به میدان رفته، گفت: فقط برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم. با توجه به فصل قبل، از جو ورزشگاه و هوادارن پرشور یزدی آگاه بودیم که یار دوازدهم ما هستند.

گلزن چادرملو اضافه کرد: از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کردیم، در یزد بازی برای هر تیمی با چنین هواداری سخت است. واقعا از حمایتشان سپاسگزاریم. از لحظه گرم کردن تا بعد از بازی مشغول تشویق ما بودند.

او در مورد گلی که به ثمر رساند نیز گفت: همه بچه‌ها زحمت کشیدند و من فقط ضربه آخر را زدم، خیلی خوشحالم که مردم یک شهر و خانواده‌ام را با این گل خوشحال کردم، مهم پیروزی تیم بود و اگر گل می‌زدم و نتیجه نمی‌گرفتیم، برایم ارزشی نداشت. در یزد نشان می‌دهیم که چه تیم چغری هستیم.

2081134

حبیبی نژاد با اشاره به موقعیت‌های از دست‌رفته تیمش توضیح داد: می‌توانستیم روی ضد حملات گل‌های بیشتری بزنیم ولی نشد. در شکست و پیروزی، گل زدن یا گل نزدن، همه اعضای تیم سهیم هستیم.

او در خصوص کمک فیفادی به چادرملو گفت: این وقفه فیفادی به تیم کمک زیادی کرد تا زیر نظر کادر فنی روی نقاط ضعف و قوت تیم بیشتر کار کنیم.

وی درباره کار کردن با اخباری نیز گفت: با وجود پیشنهادات از چند تیم لیگ برتری دوست داشتم بار دیگر به همراه اقای سعید اخباری که این چند وقت خیلی به من لطف داشت، کار کنم. مهمترین حٌسن مربی‌گری آقای اخباری، رفاقت با بازیکن و راحت گذاشتن بازیکن درون زمین است که می‌تواند به هر فوتبالیستی کمک کند.

حبیبی نژاد در پایان گفت: بازگشت به لیگ برتر باعث شد تلاش بیشتری کنم. امیدوارم روز به روز شرایط تیم بهبود پیدا کند و من نیز عملکرد فنی بهتری داشته باشم. هدف‌های بزرگ دارم که برای رسیدن به آن‌ها ترجیح می‌دهم بجای حرف زدن تلاش کنم.

دیدگاه‌ها