کد خبر : 2069489 | 24 شهریور 1403 ساعت 23:49 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

فارغ از حواشی: قدرت‌نمایی اوسیمن در ترکیه! (عکس)

ویکتور اوسیمن در بازی اول خود برای گالاتاسرای درخشان ظاهر شد و خیلی زود اولین گلش را برای باشگاه ترکیه‌ای به ثمر رساند.

فارغ از حواشی: قدرت‌نمایی اوسیمن در ترکیه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای در خانه خود طوفان به پا کرد و چهارمین پیروزی خود را در چهارمین بازی سوپر لیگ ترکیه به دست آورد. این بار مردان اوکان بوراک با اقتدار ریزه‌اسپور را با نتیجه ۵-۰ شکست دادند و نام ویکتور اوسیمن بیش از دیگران به چشم می‌خورد. او در این بازی یک گل به ثمر رساند و در خط حمله گالا تاثیرگذار و زهردار ظاهر شد.

پس از انتقال پرسروصدای خود در آخرین لحظات بازار تابستانی، مهاجم نیجریه‌ای برای اولین بار با تیم جدیدش بازی کرد و آن هم در خانه، در ورزشگاه رامس پارک استانبول. همانطور که انتظار می‌رفت، از همان ابتدا همه نگاه‌ها به او بود، زیرا همه از سطح بالای فوتبالیست تازه‌وارد آگاه بودند.

2081130

اوسیمن از همان لحظات اولیه به دنبال گلزنی بود. او به طور مستقیم در بازی تیمش شرکت زیادی نداشت و بیشتر نزدیک به محوطه جریمه حریف بود، زیرا توانایی‌های اصلی‌اش در هنگام حضورش در محوطه جریمه جلوه می‌کند. تنها ۲۵ دقیقه طول کشید تا این مهاجم اولین گلش را بزند، با یک ضربه سر پس از یک ارسال از گابریل سرا که دیگر قهرمان بزرگ بازی با یک گل و دو پاس گل بود. این مهاجم حتی می‌توانست گل‌های خود را افزایش دهد اما چند ضربه خوبش به سمت دروازه با واکنش‌های فوق‌العاده دروازه‌بان مواجه شدند.
اوسیمن در نیمه دوم تاثیرگذار ظاهر شد تا نشان دهد علی‌رغم حواشی همچنان یک بازیکن خطرناک برای حریفان است.

دیدگاه‌ها