کد خبر : 2069484 | 24 شهریور 1403 ساعت 23:28 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

طوفان یک نیمه‌ای میلان برای ساکت کردن منتقدان

میلان پس از ناکامی در سه هفته اول سری A، چهارمین بازی‌اش را به شکلی طوفانی آغاز کرد.

طوفان یک نیمه‌ای میلان برای ساکت کردن منتقدان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پائولو فونسکا پس از ناکامی در به دست آوردن برد در سه هفته اول و مورد انتقاد قرار گرفتن توسط هواداران و کارشناسان، بازی مقابل ونتزیا در هفته چهارم سری A را فوق‌العاده آغاز کردند.

میلان در سه هفته اخیر نتوانست اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاورد. آنها در برابر تورینو و لاتزیو با تساوی ۲-۲ متوقف شدند و مقابل پارما ۲-۱ شکست خوردند.

پس از کسب این نتایج، هواداران فونسکا را به باد انتقاد گرفتند و حتی در بازی امروز نیز در مقابل اتوبوس تیم جمع شدند و شعارهایی علیه تیم سر دادند.

در ابتدای بازی امشب اما میلانِ فونسکا پاسخ محکمی به منتقدان داد و در همان نیمه اول با ۴ گل ونتزیا را در هم کوبید. در دقیقه ۲ تئو هرناندز از سمت چپ حرکت کرد و ضربه‌اش با اشتباه دروازه‌بان از خط گذشت و وارد دروازه شد. پس از حدود ۱۵ دقیقه ارسال پولیشیچ از روی نقطه کرنر با ضربه سر فوفانا وارد دروازه شد و بازی ۲-۰ شد.

2081126
2081125

برتری دو گله میلان تا پایان نیمه اول افزایش یافت. ابتدا در دقیقه ۲۷ کریستین پولیشیچ روی پنالتی‌ای که با خطا روی تامی آبراهام به دست آمده بود، گلزنی کرد و سپس ۶ دقیقه بعد نیز به دلیل خطا روی رافائل لیائو میلان به یک پنالتی دیگر رسید و این بار خود آبراهام پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را به چهار گل رساند تا میلان با یک نیمه اول طوفانی منتقدان را ساکت کند.

2081124
2081123

دیدگاه‌ها