کد خبر : 2069483 | 24 شهریور 1403 ساعت 23:27 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

کمپانی: برای نگاه کردن به صدر جدول زود است!

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و صدرنشینی در پایان هفته سوم مهم نیست.

کمپانی: برای نگاه کردن به صدر جدول زود است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با نتیجه پرگل ۶-۱ از سد میزبانش هولشتاین کیل گذشت تا با ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول بوندسلیگا در پایان هفته سوم قرار بگیرد. در این بازی به یادماندنی برای هواداران بایرن، جمال موسیالا در بیستمین ثانیه بازی گلزنی کرد تا چراغ اول را گل‌های متوالی شاگردان کمپانی را روشن کند. هری کین در دقایق ۷ و ۴۳ و مدافع هولشتاین کیل در دقیقه ۱۳ سه گل دیگر بایرن در نیمه نخست را به ثمر رساندند.

در دقیقه ۶۵ بازی، میشل اولیسه با پاس آلفونسو دیویس گل پنجم باوارایی‌ها را به ثمر رساند‌ تا گل دقیقه ۸۳ آرمین گیگوویچ برای میزبان نیز هیچ تسکینی بر شکست پرگل این تیم نباشد و سرانجام در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم، هری کین از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرده و گل ششم بایرن را به ثمر رساند.

2072729

ونسان کمپانی سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "باور کنید هنوز نگاهی به جدول نکردیم. فقط به برد در بازی‌های اول فکر مي‌کنيم و از حالا نمی‌شود طبق جدول جلو رفت.

با ذهنیت خیلی خوبی راهی زمین شدیم و دیدید که چه تیم خوبی داریم. پایان نیمه با نتیجه ۴-۰ اتفاق بسیار خوشایندی است و این فرصت را به مربی می‌دهد تا به برخی بازیکنان استراحت بدهد. امیدوارم بتوانیم تا مدت طولانی بدون داشتن بازیکن مصدوم به کارمان ادامه دهیم."

کمپانی درخصوص عملکرد یوشوا کیمیش و ژائو پالینیا در مرکز زمین اضافه کرد: "بسیار خوش شانسیم که این دو نفر را در مرکز زمین در اختیار داریم. پالینیا بار دیگر ثابت کرد که چه بازیکن ارزشمندی است و کیمیش نیز نیاز به تعریف ندارد.

علاوه بر این دو نفر، کنراد لایمر، الکساندر پاولوویچ و البته لئون گورتزکا نیز از جمله دیگر نفرات میانی ما هستند که در طول فصل شاهد درخشش همه آن‌ها خواهیم بود."

کمپانی در پایان درخصوص عملکرد مديران بایرن مونیخ گفت: "برای من بازیکنانم از همه چیز مهم‌تر هستند. آنچه در اطراف باشگاه اتفاق می‌افتد برایم آنقدرها اهمیت ندارد. وقتی می‌بریم و خوب بازی می‌کنیم، از خوشحالی خوابم نمی‌برد و چیزی‌ جز این قبیل‌ مسائل برایم ارزشمند نیست."

دیدگاه‌ها