کد خبر : 2069481 | 24 شهریور 1403 ساعت 23:08 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوربین اچ دی برای مردم یزد بگیرید؛

اخباری: دوست ندارم با برد من استعفا بدهند

سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی گفت به من گفته‌اند هرگز در یزد VAR نمی‌توانیم داشته باشیم چون دوربین‌های صداوسیمای یزد پیشرفته نیستند.

اخباری: دوست ندارم با برد من استعفا بدهند

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران ضمن تشکر از اهالی رسانی و هواداران زن و مرد یزدی گفت: از مردم عزیز استان یزد اعم از بانوان و آقایان تشکر می‌کنم. غیرت یزدی را دیده بودم. می‌دانستم یار دوازدهم می‌تواند به ما کمک کند و این اتفاق رخ داد. خدا را شکر می‌کنم بابت این سه امتیاز. تیم نساجی بسیار تیم خوب و ریشه‌داری است. بازیکنان باتجربه‌تری نسبت به ما در اختیار دارد. خدا کمک کرد و فکر می‌کنم مستحق این برد بودیم. این بازی هیجان بالایی داشت. دوست نداشتم در فوتبالی باشیم که با یک گل تمام شود. باید اما روی ضربات آخر کار کنیم. برای کلین‌شیت خوشحالم. حق بچه‌های ما این سه امتیاز بود. تا فردا خوشحالیم و از فردا به فکر بازی بعدی هستیم.

ویدئو: 352966

اخباری در خصوص استعفای الهامی و اینکه این استعفا خیلی زود نبوده گفت: من سالیان سال با آقای ساکت دوست هستیم. از زمانی که من دستیار بوده‌ام. نمی‌دانستم این کار را کرده. از این موضوع ناراحت شدم؛ سالیان سال است که ساکت الهامی را می‌شناسم؛ ایشان کار بزرگی برای نساجی کرده است. ساکت الهامی ثابت شده‌است؛ کاری که الهامی در نساجی کرد دست کمی از قهرمانی در لیگ برتر نداشت. به نظرم سه چهار هفته ملاک ارزیابی نیست. فصل گذشته شمس آذر شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت، ولی در ادامه خوب شدند. امیدوارم بشود ایشان را منصرف کرد. دوست ندارم بردم باعث استعفای کسی بشود. سال گذشته بازی جام حذفی هم فولاد را در جام حذفی بردیم و گفت باعث اخراج من شدی. نمی‌خواهم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنم. مردم قائمشهر می‌دانند الهامی چه عملکردی داشته؛ نگهداشتن تیم نساجی در لیگ‌برتر کار بزرگی بود.  

اخباری با اشاره به اهمیت میزبانی گفت: مردم یزد با تشویق‌هایشان انرژی به ما دادند. امیدوارم مسئولان دیده باشند. وقتی می‌گفتم مستحق میزبانی هستیم. متاسفانه یک بازی را از دست دادیم. همه چیز خیلی خوب و فقط حیف که نتوانستیم بیشتر گل بزنیم.

او ادامه داد: عوامل برگزاری مسابقه خیلی تلاش کردند و نشان دادیم قدرت ما خیلی زیاد است. قدرت یزدی‌ها. 

او درباره ورزشگاه شهید نصیری یزد و چمن آن هم گفت: یک مقدار باید بیشتر به وضعیت زمین رسیدگی شود. زیرساخت این زمین قدیمی است. زمین ما از خیلی زمین های لیگ برتر بهتر است. استادیوم ما هم خیلی بهتر است. امیدوارم کسی دیگر از ورزشگاه ما ایرادی نگیرد.

او سپس درباره عملکرد مهاجمان تیمش هم صحبت کرد: در فوتبال الان اینکه مهاجم گل بزند یا بازیکن دیگر فرقی ندارد. ما در هر 4 مسابقه قبلی با بازیکنان مختلف گل زدیم. سال گذشته هم تا هفته چهارم مهاجمان ما گل نزده بودند. مهاجمان ما نیاز به هماهنگی دارند. مهم این است که موقعیت های زیادی ساختیم و نشان می‌دهد روزهای خوبی داریم.

سرمربی چادرملو درباره عملکرد داوری بیان کرد: فکر می‌کنم داور مسابقه قضاوت‌های کمی داشته است. اعتراض من به دور بودنش از صحنه‌ها بود. دو سه صحنه را جلوی من جابجا گرفت.

او ادامه داد: یک مسئله‌ای وجود دارد که اگر نگویم خیانت کردم به مردم یزد؛ به من گفتند هرگز در یزد VAR نمی‌توانیم داشته باشیم. این چه تبعیضی است؟! چون دوربین‌های صداوسیما یزد پیشرفته نیست؛ این ظلم به حق مردم استان یزد است؛ دیروز یک بازی 30 دقیقه توقف داشت. امیدوارم تمام مسئولین همانطور که برای آماده‌سازی ورزشگاه تلاش کردند برای این موضوع هم تلاش کنند. 

او سپس درباره اینکه مسئولیت این کار با کیست و سپس در واکنش به گلایه‌های خبرنگار صداوسیما که شرایط امکاناتی درستی وجود ندارد، بیان کرد: من نمی ‌دانم وظیفه‌اش با کیست. ما دنبال وفاق و اتحاد هستیم. من حرفم این است که همه دوستان بیایند پای کار تا وی ای آر داشته باشیم. یک دوربین اچ دی برای مردم یزد بگیرید. مردم این استان لیاقت دوربین فول اچ دی دارند. من خودم با استاندار صحبت می‌کنم، با مجموعه خودمان هم صحبت می‌کنم. شما هم پشتش باشید که از وی ای آر استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها