کد خبر : 2069477 | 24 شهریور 1403 ساعت 23:01 | 44.7K بازدید | 34 دیدگاه

فرناندز 16 ساله به تیم اصلی دعوت شد

یک نوجوان دیگر در بارسا: به خط برای خیرونا!

بازیکن 16 ساله بارسلونا برای پوشش مصدومیت فرمین لوپز به تیم دعوت شد تا جزو اسکواد تیم برای بازی خیرونا باشد.

یک نوجوان دیگر در بارسا: به خط برای خیرونا!

به گزارش "ورزش سه"، پس از تمرین بعد از ظهر امروز بازیکنان بارسلونا، هانسی فلیک لیست بازیکنان دعوت شده برای بازی یکشنبه 15 سپتامبر برابر خیرونا را انتخاب کرد.

چهره جدید این فهرست، گیله فرناندز، بازیکن 16 ساله از تیم بارسا اتلتیک است. فلیک، گیله را برای پوشش غیبت به دلیل مصدومیت فرمین لوپز، که پس از آسیب‌دیدگی عضلانی ران چپ یک هفته دیگر باید در مسیر فیزیوتراپی باشد، به تیم دعوت کرده است. این بازیکن جوان هفته گذشته گلی زیبا را مقابل اورنسه به ثمر رسانده بود.

2081181

 چهره جدید دیگر در بارسلونا برای بازی مقابل خیرونا ، دروازه‌بان آمریکایی دیگو کوچن است.

آنسو فاتی علی‌رغم اینکه تمام هفته با تیم اصلی تمرین کرده بود، در لیست قرار نگرفته است. با این حال رسانه‌های اسپانیایی پیش‌بینی می‌کنند که آنسو برای بازی مقابل موناکو دعوت خواهد شد.

دنی اولمو نیز در این لیست حضور دارد. این ملی‌پوش در فیفادی سپتامبر در اردوی اسپانیا دچار مصدومیت شده بود، اما جدی نبود و در روزهای اخیر در تمرینات گروهی بارسا شرکت کرد

هانسی فلیک، با این حال، هنوز چندین بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. رونالد آرائوخو، گاوی، آندریاس کریستنسن، فرمین لوپز، فرانکی دی‌‌یونگ و مارک برنال در بازی مقابل خیرونا حضور نخواهند داشت.

مارک آندره تراشتگن، کوبارسی، بالده، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ایناکی پنیا، پابلو توره، کاسادو، پائو ویکتور، لامین یامال، اولمو، ژول کنده، اریک، کوچن، هکتور فورت، جرارد مارتین، سرخی دومینگز و گیرمو فرناندز ‌

دیدگاه‌ها