کد خبر : 2069471 | 24 شهریور 1403 ساعت 22:46 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

داشتن ورزشگاه و امکانات خوب حق بازیکنان ایران است:

مهاجری: وقت‌کشی نکردیم، پای گلر ما سوخته بود!

رضا مهاجری، سرمربی خیبر خرم آباد در کنفرانس مطبوعاتی درباره مسابقه و حواشی بازی با فولاد صحبت کرد.

مهاجری: وقت‌کشی نکردیم، پای گلر ما سوخته بود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، رضا مهاجری، در نشست خبری پس از بازی تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان، به تحلیل عملکرد تیم پرداخت و اظهار کرد که هنوز پازل بازیکنان خیبر کامل نشده است. او افزود: “امروز در برخی پست‌ها دچار افت شدیم و مجبور به انجام تغییراتی شدیم که خوشبختانه جواب داد.”

مهاجری با اشاره به کیفیت بازی دو تیم، گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و هیچ‌کدام پا پس نکشیدند. خیبر بازی را خوب شروع کرد و حتی یک توپ به تیرک زدیم. درست است که بازی به تساوی رسید، اما هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند برنده شوند.

مهاجری در ادامه گفت: ضد فوتبال بازی نکردیم و شاید این شایعه به پیش آمده بود که گلر خیبر خود را روی زمین انداخت، اما گلر تیم ما از ناحیه دو کف پا دچار سوختگی شده است و با تلاش پزشکان به بازی امروز رسید و قطعاً همین موضوع امشب او را اذیت کرد و ما اصلاً به دنبال رسیدن به نتیجه با ضد فوتبال نیستیم و اعتقادی هم به این موضوع نخواهیم داشت، نتیجه فوتبال با زحمت به دست می‌آید و دو تیم امشب زحمت کشیدند.

او همچنین از هواداران خیبر که به اهواز آمده بودند، تشکر کرد و گفت: امشب شاهد روح خوب فوتبال بودیم و از رفتار هواداران فولاد که به هواداران ما خوشامد گفتند، بسیار خوشحال شدم، هیچ ناسزایی در ورزشگاه گفته نشد و این روح پاک فوتبال است و برای من ارزش آن از هر چیزی بالاتر است. امیدوارم این اتفاق به تمام ورزشگاه‌ها انتقال داده شود.

مهاجری در ادامه به چالش‌های پیش روی تیم اشاره کرد و گفت: ما به ادامه مسیر سخت و پرتلاطم برمی‌گردیم و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان باشگاه، روزهای بهتری را تجربه کنیم. نیاز به جذب یکی دو بازیکن داریم و مسئولان باشگاه به جدیت به دنبال این قضیه هستند.

او همچنین به مشکلات زیرساختی فوتبال در ایران پرداخت و گفت: روزی که ما ورزشگاه بزرگی همچون آزادی را داشتیم خاورمیانه حسرت یک زمین چمن را داشت اما حالا آنها ورزشگاه‌های مدرن دارند و ورزشگاه آزادی ما به یک خرابه تبدیل شده است. وقتی برای ما کری می‌خوانند دلمان به درد می‌آید،امیدوارم روزی ایرانی را ببینیم که سرشار از امکانات خوب برای جوانان خود باشد.

مهاجری در پایان از تیم داوری نیز تشکر کرد و گفت: در این شرایط جوی بدون VAR کار کردند و این نشان از زحمات آنها دارد.

دیدگاه‌ها