کد خبر : 2069465 | 24 شهریور 1403 ساعت 22:41 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

کین هدفش را دنبال می‌کند: هری مثل رونالدو! (عکس)

هری کین در بازی مقابل هولشتاین کیل هت‌تریک کرد و ستاره بایرن مونیخ بود.

کین هدفش را دنبال می‌کند: هری مثل رونالدو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته سوم بوندس‌لیگا به مصاف هولشتاین کیل رفت و در دیداری پرگل با نتیجه 6-1 از سد حریفش گذشت.

در این دیدار هری کین خوش درخشید و هت‌تریک کرد و جمال موسیالا، مایکل اولیسه، نیکولای رمبرگ (گل به خودی) هم دیگر گلزنان بایرن بودند.

او پس از رسیدن به 100 بازی ملی و برتری با انگلیس مقابل فنلاند و ایرلند شمالی در لیگ ملت‌های اروپا، بازگشت موفقی به رقابت‌های بوندس‌لیگا داشت.

اولین گل هری کین خیلی زود به ثمر رسید. تیزهوشی سرژ گنابری برای قطع پاس مدافعان هولشتاین در محوطه جریمه، توپ را به کین رساند که ضربه پای راست او دور از دستان دروازه‌بان به گل دوم بایرن تبدیل شد. او در ثانیه 14 این بازی هم برای موسیالا پاس گل ارسال کرده بود.

2081092

در دقیقه 43 کین در ضدحمله سریع بایرن، در نزدیکی محوطه جریمه پاس عرضی کینگزلی کومان را دریافت کرد و با وجود اینکه دو مدافع را پیش روی خود می‌دید، با ضربه پای راست دروازه‌بان را غافلگیر کرد. هری کین در نیمه اول دوم گل زد و برای هت‌تریک انتظار زیادی کشید.

2081088
2081089

کین تا دقایق پایانی بازی منتظر ماند تا سومین گل خود را به ثمر برساند‌. داور برخورد بازیکن هولشتاین با کین در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و مهاجم انگلیسی پشت این ضربه ایستاد تا در دقیقه 1+90 شب درخشان خود را کامل کند.

2081087

مهاجم 31 ساله بایرن مونیخ اخیرا از مصاحبه خود گفته بود که از کریستیانو رونالدو الهام می‌گیرد و دوست دارد که مانند مهاجم 39 ساله النصر عربستان برای گلزنی انگیزه داشته باشد و در سال‌های آینده هم این روند را ادامه دهد. کین امشب نشان داد که به درستی از ستاره پرتغالی الگو گرفته و تلاش زیادی برای رسیدن با اهدافش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها