کد خبر : 2069460 | 24 شهریور 1403 ساعت 22:24 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

موتا: چرا باید از مساوی برابر امپولی راضی باشم!

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، از تساوی‌ بدون گل در زمین امپولی اصلا راضی نیست و می‌گوید که تیمش باید بیشتر تلاش می‌کرد.

موتا: چرا باید از مساوی برابر امپولی راضی باشم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در مهم‌ترین بازی از هفته چهارم رقابت‌های سری آ با تساوی بدون گل مقابل امپولی متوقف شد و با هشت امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند. این تساوی درحالی برای شاگردان تیاگو موتا رقم خورد که سرمربی جوان بیانکونری اصلا از آن راضی نیست و ابراز نارضایتی خود را در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام کرد.

تیاگو موتا در ابتدای صحبت‌هایش گفت: "همانطور که کلین‌شیت حاصل زحمت کل تیم است، خلق موقعیت و گلزنی نیز باید با تلاش همه بازیکنان رخ بدهد. در نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم، اما در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و امپولی را مجبور به عقب‌نشینی‌ کردیم.

می‌توانستیم برنده شویم و صددرصد از نتیجه‌ای که بدست آمد، راضی نيستم. تنها نکته امیدوارکننده این بازی برایم تلاش همه جانبه بازیکنان بود‌. هرچند باید بهتر از این باشیم."

2075979

موتا با اشاره به بازی دفاعی امپولی و سیستم یوونتوس برابر این تیم گفت: "طبیعتا مقابل تیمی که با پنج مدافع بازی می‌کند، باید از حداکثر توان برای گلزنی استفاده کنید. سعی کردیم از خلاقیت همه‌ هافبک‌ها برای ایجاد موقعیت گلزنی استفاده کنیم، اما خب عبور از لایه‌های دفاعی امپولی با آن همه بازیکن واقعا سخت بود."

موتا در خصوص عملکرد دوشان ولاهوویچ و عدم گلزنی او برای دومین هفته پیاپی اضافه کرد: "دوشان هم روی زمین و هم روی توپ‌های هوایی با توجه به فیزیک مناسبش بازیکن توانمندی است. طبیعتا یک مهاجم باید تغذیه شود تا بتوان از او انتظار گلزنی داشت و ما امروز این کار را به خوبی انجام ندادیم. وظیفه یک مهاجم تنها گلزنی نیست و من از عملکرد ولاهوویچ در مجموع راضی هستم.

موتا در خصوص اولین بازی یوونتوس در ليگ قهرمانان مقابل آیندهوون افزود: "باعث غرور من و همه بازیکنان است که باید در چنین تورنمنتی به میدان برویم. از همین فردا برای دیدار مقابل آیندهوون آماده می‌شویم و بی‌شک برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها