کد خبر : 2069441 | 24 شهریور 1403 ساعت 21:40 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

امپولی ۰-۰ یوونتوس: جوانان موتا چشم خوردند!

امپولی و یوونتوس با تساوی بدون گل در هفته چهارم رقابت‌های سری آ به کار خود پایان دادند.

امپولی ۰-۰ یوونتوس: جوانان موتا چشم خوردند!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهارم رقابت‌های سری آ، یوونتوس با تساوی بدون گل مقابل امپولی در ورزشگاه کارلو کاستلانی متوقف شد تا بعد از تساوی بدون گل هفته گذشته مقابل رم، در دو بازی اخیر چهار امتیاز از دست داده باشد.

نیمه نخست این بازی با عملکرد بهتر شاگردان تیاگو موتا برابر میزبان آغاز شد، اما آنها با وجود دراختیار داشتن توپ و میدان، چندان در خلق موقعیت موفق عمل نمی‌کردند.

ویدئو: 352941

جدی ترین فرصت گلزنی بیانکونری در نیمه نخست با ضربه سر فدریکو گاتی روی ارسال بلند تیون کوپماینرز از سمت راست زمین امپولی به دست آمد که سنگربان امپولی با واکنش دیدنی خود توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

تا پایان نیمه یکی‌ دو موقعیت نصف و نیمه دیگر توسط بازیکنان یوونتوس روی دروازه امپولی خلق شد، اما کم اثرتر از آن بودند که دروازه‌بان آماده امپولی مغلوب شود.

2081043

در نیمه دوم باز هم شاگردان موتا بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با چند شوت از راه دور از ابتدای نیمه سعی در باز کردن دروازه امپولی داشتند. با این حال اما هیچ کدام از ضربات از راه دور یوونتوسی‌ها حتی به سمت چارچوب نیز نمی‌رفت.

در دقیقه ۵۰، یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی یوونتوس را دوشان ولاهوویچ در مصاف تک به تک با دویس واسکز از دست داد تا آه و افسوس تیاگو موتا بلند شود. البته که نباید از واکنش دیدنی دروازه‌بان امپولی به سادگی بگذریم چراکه او بود که ولاهوویچ را با سیو استثنایی خود ناکام گذاشت‌.

حملات یووه ادامه داشت، اما واسکز به این راحتی‌ها تسلیم‌شدنی نبود. این بار کوپماینرز بود که در شرایط نامتعادل در محوطه جریمه به سمت دروازه امپولی ضربه زد و بازهم وازکز با شیرجه دقیق خود اجازه گل شدن توپ را نداد.

2081045

سرانجام در دقیقه ۷۴، اولین موقعیت جدی گلزنی تیم میزبان نیز شکل گرفت. روی یک ضد حمله برق‌آسا و یک کار ترکیبی دیدنی، یاران امپولی به محوطه جریمه یوونتوس رسیدند، اما ضربه کم جان مهاجم این تیم را ماتیاس پرین به راحتی از آن خود کرد.

ورود همزمان ساموئل امبانگولا، تیموتی وه آ، نیکولو فاجولی و خفران تورام به زمین نیز تغیر چندانی در عملکرد تهاجمی شاگردان موتا نداشت و بازی بدون ایجاد موقعیت جدی رو به پایان می‌رفت تا اینکه در اولین دقیقه از وقت‌های طلف شده،‌ چیزی‌ نمانده بود تا بازیکنان امپولی اولین گل و شکست فصل را به یوونتوس تحمیل کنند، اما ضربه فنی یوسف ماله از کنار دروازه یووه با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت و درنهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

2081044

یوونتوس با این مساوی با وجود آنکه برای چهارمین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت، اما هشت امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند. امپولی نیز با ارائه این عملکرد خوب، پنج امتیازی شد و فعلا در جایگاه هشتم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها