کد خبر : 2069403 | 24 شهریور 1403 ساعت 19:34 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

سیتی ۲-۱ برنتفورد: هالند نمی‌گذارد پپ امتیاز بدهد

منچسترستی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۱ برنتفورد را شکست بدهد.

سیتی ۲-۱ برنتفورد: هالند نمی‌گذارد پپ امتیاز بدهد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در هفته چهارم لیگ برتر میزبان برنتفورد بود و در همان دقیقه اول بازی از حریف عقب افتاد، اما دو گل از ارلینگ هالند پیروزی سیتی را رقم زد.

ویدئو: 352931

بدبین‌ترین هوادار سیتی هم تصور دریافت گل در ثانیه ۲۲ این مسابقه را نداشت، اما فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی که در این بازی گریبان‌گیر شاگردان پپ گواردیولا شد و درحالی‌که تنها ۲۲ ثانیه از بازی گذشته بود، روی اشتباه مسلم جان استونز و با یک توپ قاپی استثنایی و ضربه بغل پا دروازه میزبان را زودتر از حد تصور باز کرد.

2080969

گل خوردن در دقیقه یک، هر تیمی را تا چند دقیقه در شوک فرو می‌برد و سیتی پرستاره گواردیولا نیز از این قائده مستثنی نبود. برنتفورد حالا با اعتماد به نفس چند برابر روی دروازه ادرسون خیمه زده بود و در چهارمین دقیقه می‌رفت که گل دوم را هم به ثمر برساند اما تعلل یوان ویسا در مصاف تک به تک با ادرسون منجر به حضور به موقع ریکو لوئیس شد و این مدافع جوان دروازه سیتیزن‌ها را نجات داد. فقط پنج دقیقه بعد از این موقعیت خطرناک، بار دیگر شاگردان این بار با یک کرنر تمرین شده فرصت رسیدن به گل دوم را داشتند، اما ادرسون مورائس با واکنش دیدنی خود دروازه تیمش را نجات داد.

سرانجام در نوزدهمین دقیقه بازی بود که بعد از فشار بی‌امان برنتفورد، سیتی آرام آرام نبض بازی را در اختیار گرفت و روی اولین موقعیت جدی در این بازی بعد از همکاری کایل واکر و کوین دی بروینه و رساندن توپ به ارلینگ هالند، محتمل‌ترین گزینه گلزنی سیتی با چرخش بی‌نقص و ضربه غیرقابل مهار خود حساب کار را به تساوی رساند.

2080968

بازی آرام شده بود و پیش‌بینی می‌شد کار با همین نتیجه تا پایان نیمه اول دنبال شود. در سی و دومین دقیقه بازی بود که ادرسون مورائس توانمند در بازی‌سازی، با یک شروع مجدد استثنایی ارلینگ هالند در در نزدیکی دروازه برنتفورد برنده دوئل با مدافع حریف و سپس تک به تک با دروازه‌بان کرد تا بچه غول نروژی با ضربه چیپ گل دوم خودش و سیتی را به ثمر برساند و خیلی زود کامبک را تکمیل کند.

2080970

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این سیتی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم بازی برخلاف نیمه اول آرام‌تر دنبال شد، اما عطش هالند برای هت‌تریک سوم در این فصل، بزرگترین برگ برنده شاگردان پپ بود. این بار شلیک محکم از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان برنتفورد سیو شد تا بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کند.

2080987

شصتمین دقیقه بازی از راه رسید و این بار شلیک محکم کایل واکر با اختلاف کم از کنار دروازه برنتفورد بیرون رفت. ۱۰ دقیقه بعد از این صحنه، نوبت به جک گریلیش رسید تا در این بازی گلزنی کند، اما ضربه خوبش با مهار مارک فلکن تبدیل به گل‌ نشد.

در دقیقه ۷۶ بازی،‌ ساوینیو بود که می‌توانست سومین گل را وارد دروازه برنتفورد‌ کند، اما باز هم فلکن بود که هافبک برزیلی سیتی را ناکام گذاشت. حملات پردامنه سیتی روی دروازه حریف ادامه پیدا کرد و فاصله‌ای تا هت‌تریک هالند نمانده بود که تیر دروازه و سپس‌ فلکن مانع از این مهم شد.

2080988

بازی تا آخرین دقایق با برتری ‌کامل شاگردان گواردیولا پیش رفت تا اینکه تنها موقعیت میهمان در نیمه دوم در فاصله دو دقیقه تا پایان بازی می‌رفت که گل مساوی را وارد دروازه ادرسون کند، اما مدافعین سیتی به خوبی توپ را از منطقه خطر دور کردند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. این چهارمین برد متوالی منچسترسیتی آن هم در روز شکست لیورپول مقابل ناتینگهام فارست بود و حالا آنها به تنهایی بر صدر جدول تکیه زدند.

2080986

دیدگاه‌ها