کد خبر : 2069398 | 25 شهریور 1403 ساعت 06:31 | 7.8K بازدید | 5 دیدگاه

شاگردان دقیقی، گرفتار تله فنی بوژوویچ!

کاینا نونس در دیدار مقابل شمس آذر مانند یک بازی‌ساز در خلق موقعیت موثر بود.

شاگردان دقیقی، گرفتار تله فنی بوژوویچ!

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ بوژوویچ در بازی با شمس آذر از یک سیستم خاص در ترکیب خود استفاده کرده بود و در نیمه نخست بارها از این روش به موقعیت رسیدند، اما در نیمه دوم بازیکنان شمس آذر با شناخت بیشتر نسبت به مهاجم برزیلی استقلال اجازه خلق موقعیت چندانی به آنها ندادند.

کاینا نونس که تسلط خوبی روی توپ و ارسال پاس‌های در عمق دارد، در میانه میدان و پشت به دروازه توپ را در اختیار می‌گرفت، بعد از دریافت توپ توسط این بازیکن ساویو روبرتو روی دست او قرار می‌گرفت، بیفوما و بهروز بارانی به عمق دفاعی حریف می‌زدند و چند گزینه مناسب ارسال پاس برای این بازیکن در دسترس بود که او در اکثر صحنه‌ها تصمیم درست را گرفت و در خلق موقعیت برای این تیم موثر بود.

2080962

گل اول استقلال خوزستان با هوش بالای این بازیکن و پاس خوبی که پیش از ورود تیوی بیفوما به آفساید ارسال شد، به ثمر رسید تا تاکتیک بوژوویچ به ثمر بنشیند و آنها به گل برسند.

این تاکتیک در دقایق پایانی با بحیرایی و شهباززاده هم ادامه داشت، اما بازی‌خوانی خوب دقیقی باعث شد تا عمق دفاعی این تیم پوشش خوبی پیدا کند و فرصت چندانی در اختیار استقلال خوزستان قرار نگیرد و شمس آذر توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

دیدگاه‌ها