کد خبر : 2069350 | 24 شهریور 1403 ساعت 17:08 | 8.6K بازدید | 43 دیدگاه

در روز درخشان اونانا و رشفورد

ساوتهمپتون 0-3 یونایتد: فرار از بحران در سنت‌مری

منچستریونایتد بعد از چند هفته سخت و پرفشار امروز به برد حیاتی و شیرین 0-3 در زمین ساوتهمپتون دست یافت.

ساوتهمپتون 0-3 یونایتد: فرار از بحران در سنت‌مری

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که اصلا شروع خوبی در فصل جاری نداشته و بعد از سه بازی با تنها سه امتیاز در رده 14 قرار داشت، امروز به زمین ساوتهمپتون رفته بود که شرایطی بدتر داشت و بدون امتیاز در رده 19 بود.

شیاطین سرخ برای پیروزی در این بازی شدیدا تحت فشار بودند.

2080862

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 15 بازی توسط یونایتد خلق شد. ارسال یک پاس زمینی از سوی اریکسن در دهانه دروازه به زیرکزی رسید، اما او نتوانست در چند قدمی گلر گلزنی کند و ضربه آرام او را دروازه‌بان مهار کرد.

سه دقیقه بعد شوت برونو را گلر میزبان مهار کرد تا نتیجه همچنان بدون گل بماند.

2080866

در ادامه میزبان دو موقعیت خوب داشت که یکی را اونانا مهار کرد و دیگری را دلیخت با دخالت به موقع از جلوی دروازه دور کرد. درحالی‌که بازی متعادل دنبال می‌شد، ساوتهمپتون در دقیقه 29 به ضربه پنالتی دست یافت.

تایلر دیبلینگ، ستاره 18 ساله تیم میزبان، با یک حرکت انفرادی از دیوگو دالوت گذشت و روی خط محوطه جریمه با تکل مدافع پرتغالی سرنگون شد تا داور بلافاصله اعلام پنالتی کند.

2080863
2080865

کمرون آرچر پشت توپ قرار گرفت، ولی ضربه را اونانا به زیبایی مهار کرد و توپ برگشتی که آرچر با ضربه سر زده بود را نیز در اختیار گرفت تا با دو مهار اجازه ندهد دروازه شیاطین سرخ باز شود. این اولین مهار پنالتی اونانا در لیگ برتر بود.

2 دقیقه و 31 ثانیه بعد از مهار پنالتی، یونایتد به گل رسید.

2080864

روی یک ضربه کرنر توپ در بیرون محوطه جریمه به برونو فرناندز رسید و ارسال دقیق او در درون محوطه جریمه با ضربه سر زیبای دلیخت به گل تبدیل شد تا شیاطین سرخ به گل نخست برسند. گلی که ستاره هلندی به آن نیاز مبرم داشت و فشارها را از روی دوش او برداشت.

دقایقی بعد نیز رشفورد گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.

2080870
2080868

بازی به دقیقه 41 رسیده بود که رشفورد توپ خوبی از دیالو در بیرون محوطه جریمه گرفت و با یک ضربه فنی کات‌دار آن را به گوشه مخالف دروازه فرستاد. دید گلر مسدود بود و توپ، دور از دستان او، در کنج دروازه قرار گرفت تا شیاطین سرخ برتری خود را دو برابر کنند.

نیمه نخست با نتیجه 0-2 به سود یونایتد به اتمام رسید.

یونایتد در نیمه دوم نیز تیم بهتر میدان بود و میهمان نتوانست در شروع بازی واکنش خوبی به دو گل خورده نشان دهد.

رشفورد، ستاره یونایتد در یک ربع ابتدایی بود و دو بار با شوت‌های سنگین از بیرون محوطه جریمه دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرد. یک بار نیز برونو شانس خود را امتحان کرد، ولی شوت او نیز راهی به دروازه پیدا نکرد.

2080871
2080867

کار برای میزبان در دقیقه 79 سخت‌تر نیز شد. جک استیفنس با خطای شدید روی گارناچو با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد.

در دقیقه 91 بازی زیرکزی در چند متری دروازه صاحب توپ شد و در بهترین شرایط برای گلزنی ضربه‌اش را بد زد تا نه خودش به گل برسد و نه یونایتد برتری‌اش را به سه گل افزایش دهد. ضربه او با دخالت به‌موقع مدافع حریف راهی به دروازه پیدا نکرد؛ درحالی‌که گلر نیز تسلیم شده بود.

2080869

بازی به دقیقه 96 رسیده بود که یونایتد گل سوم را هم زد. پاس کات بک دالوت را گارناچو با یک ضربه فوری و تماشایی به طاق دروازه چسباند تا پیروزی یونایتد پرگل‌تر شود.

درنهایت این بازی را شیاطین سرخ 0-3 بردند تا از بحران فرار کنند.

دیدگاه‌ها