کد خبر : 2069345 | 24 شهریور 1403 ساعت 16:39 | 92.7K بازدید | 71 دیدگاه

تصمیم خیلی خوبی گرفتم

چرا کاپیتان سپاهان پیشنهاد استقلال را رد کرد

کاپیتان سپاهان در گفت‌وگویی اختصاصی درباره موضوعات مختلف پیرامون خودش و این تیم صحبت کرده است.

چرا کاپیتان سپاهان پیشنهاد استقلال را رد کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذارد. او در مصاف اول مقابل چادرملو زننده گل ارزشمندی برای تیمش بود که برتری را پس از سوپرگل پاپی بار دیگر به اردوی سپاهان بازگرداند و شب گذشته هم با یک شوت استثنایی و غیرقابل مهار دروازه حبیب فرعباسی را باز کرد تا چهارمین سه امتیاز پیاپی را در جدول به نام سپاهان بزنند. کریمی در همین حین هم به اردوی تیم ملی فراخوانده شد تا امیر قلعه‌نویی نشان بدهد حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های شماره 8 سپاهان باز کرده و البته تلاش این بازیکن که خودش او را به سپاهان آورد را دیده است.

در این شرایط گفت‌وگویی با محمد کریمی داشتیم که فصل گذشته اولین جام خود را با طلایی پوشان با قهرمانی در جام حذفی جشن گرفت و در پنجره تابستانی هم از استقلال پیشنهاد داشت که البته برای اولین مرتبه به صورت غیرمستقیم در این مورد صحبت کرد و می‌گوید از تصمیمی که گرفته بسیار خوشحال است. این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید.

کریمی حرف‌هایش را با تسلیت بابت درگذشت مرتضی خائفی هوادار ملوان آغاز کرد و این ضایعه را به خانواده این هوادار، مردم شهر انزلی و جامعه فوتبال تسلیت گفت.

2080857

در ادامه صحبت‌های ما با کریمی از کسب رتبه سومی سال گذشته دنبال شد و او در این باره گفت: «رتبه سومی سال گذشته برای تیمی مثل ما که هر ساله به دنبال قهرمانی هستیم، راضی‌کننده نیست و ما در هر تورنمنتی با هدف قهرمانی وارد می‌شویم.»

او سپس درباره کسب اولین قهرمانی با سپاهان در پایان ششمین فصل حضور در این تیم بیان کرد: «بعد از 6 سال تصورم بیشتر از یک قهرمانی بود. خدا را شکر سال گذشته بالاخره پس از چند سال قهرمان شدیم. در این چند سال اخیر که من در سپاهان بوده‌ام، مستحق قهرمانی‌های بیشتری بودیم. واقعا حس خیلی خوبی بود این قهرمانی. امیدوارم امسال و سال‌های آینده هم این روند ادامه داشته باشد.»

کاپیتان سپاهان درباره مذاکره با استقلال در پنجره تابستانی و درنهایت انتخاب سپاهان اینطور واکنش نشان داد: «چند پیشنهاد داشتم. ولی من قلبا سپاهان را دوست دارم. مردم این شهر و هواداران اصفهانی خیلی به من لطف دارند. همیشه حمایتم کرده‌اند. من هم در این تیم راحتم و خیلی سپاهان را دوست دارم. در نتیجه تصمیم گرفتم با وجود پیشنهاداتی که داشتم با سپاهان به کارم ادامه بدهم و فکر می‌کنم تصمیم بسیار خوبی گرفتم.»

2080853

محمد کریمی درباره کسب 4 پیروزی پیاپی در شروع لیگ بیست و چهارم گفت: «بله. طبیعتا با کسب 4 پیروزی از 4 مسابقه الان شرایط کاملا خوب است. تیم از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد. از الان درباره قهرمانی صحبت کردن خیلی زود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. هنوز کاری انجام ندادیم و راه زیادی در پیش داریم. همه بازیکنان باید بدانند راه خیلی سختی در پیش هست و تیم‌های خیلی خوبی در لیگ هستند. باید بازی به بازی پیش برویم تا به چیزی که هدفمان است دست پیدا کنیم.»

او درباره حل شدن مشکل سقف قرارداد و اضافه شدن کامارا، لیموچی و انزونزی به جمع بازیکنان تیم هم صحبت کرد و گفت: «سال گذشته این موضوع خیلی به ما ضربه زد و نتوانستیم شرایط ایده‌آلی که در شروع فصل داشتیم را ادامه بدهیم. امسال اما خدا را شکر مسئولان باشگاه تلاش کردند و این مسئله حل شد. فدراسیون قانونی برای تیم‌های آسیایی در نظر گرفت که باعث افزایش سقف بودجه شد و توانستیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.»

کاپیتان سپاهان درباره عملکرد خوب خودش در مسابقات این فصل هم اینطور صحبت کرد: «امسال خدا را شکر شرایط خوبی دارم. توانستم فصل را با گل شروع کنم. هدفم این است که در آینده به این روند ادامه بدهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.»

او در ادامه درباره حضور در تیم ملی هم اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «خدا را شکر با دو پیروزی شروع کردیم. فکر می‌کنم جو تیم ملی خیلی خوب است. بازیکنان با یکدیگر و بازیکنان با کادر فنی رابطه بسیار خوبی دارند. فکر می‌کنم این همدلی و یکدست بودن می‌تواند به تیم ملی خیلی کمک کند و شرایط را برای حضور در جام جهانی بهتر کند. هدف ما این است که از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم.» 

کریمی سپس درباره ادامه حضورش در اردو گفت: «امیدوارم و تلاش می‌کنم که در اردوهای بعدی حضور داشته باشم. فکر می‌کنم مستحق حضور در تیم ملی بودم و شرایطش را داشتم.»

2080854

کاپیتان سپاهان درباره حذف از لیگ نخبگان و ورود به بازی‌های لیگ قهرمانان که از چند روز دیگر با مصاف الوحدات برای سپاهان در اردن آغاز می‌شود، بیان کرد: «ما دوست داشتیم در لیگ نخبگان حضور داشته باشیم. به هر حال نشد. متاسفانه نشد. در هر صورت بازی‌های آسیایی را در پیش داریم. با توجه به شناختی که از تیم‌های همگروهی خود داریم، کار سختی برای صعود پیش‌روی ما قرار دارد. هدف کل مجموعه ما صعود به مرحله بعدی است و بازی به بازی به مراحل بعدی فکر می‌کنیم.»

بازیکن سابق خونه به خونه بابل سپس درباره اینکه چه تمهیداتی باید در نظر گرفته شود تا بازیکنان تیم‌های آسیایی ایران با بهترین شرایط در مسابقات فشرده پیش رو حاضر شوند، اینطور پاسخ داد: «همان‌طور که می‌دانید ما هر 4 روز بازی داریم. شرایط بسیار سخت است. ما امکانات تیم‌های رقیب را برای ریکاوری نداریم. به نظرم اما حضور چرخشی بازیکنان می‌تواند کمک کند تا بازیکنان در برخی مسابقات استراحت کنند و آماده بشوند برای بازی‌های بعدی.»

درنهایت از کاپیتان سپاهان درباره ناراحتی هواداران این تیم در شروع فصل پرسیدیم که در مصاف با چادرملو نمایان بود. کریمی در واکنش به این موضوع رویکرد جالبی دارد و می‌گوید: «هواداران عزیز ما انتظار قهرمانی دارند و به نظرم انتظار به‌جایی است. اینجا تیم بزرگی است. انتظار داشتند بازیکنان بزرگی به تیم اضافه بشوند و فکر می‌کنم الان شرایط خوبی داریم. در هفته‌های ابتدایی شرایط خوب نبود و هواداران ناراضی بودند، اما در حال حاضر فکر می‌کنم از نظر جذب بازیکن و نوع بازی روند بهتری داریم و بازی‌های بهتری هم در آینده به نمایش خواهیم گذاشت. من به هواداران حق می‌دهم و این قول را به آنها می‌دهم که صددرصد توان‌مان را برای هدف‌مان و برنده شدن بگذاریم. در آخر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امیدوارم با حمایت هواداران عزیزمان به این هدف برسیم. خیلی تشکر می‌کنم از هوادارانی که این چند هفته از ما حمایت کردند. می‌دانم انتظارشان از ما بالاست و قهرمانی می‌خواهند. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم برای خوشحال کردن این هواداران و از آنها انتظار داریم هر بازی به ورزشگاه بیایند و البته می‌دانیم که می‌آیند. منتظر حمایت‌های همیشگی هواداران‌مان هستیم.»

دیدگاه‌ها