کد خبر : 2069329 | 24 شهریور 1403 ساعت 16:09 | 9.6K بازدید | 25 دیدگاه

دوئل جذابی با دانیال داشتم؛

قاضی‌پور: داور مراعات حسین‌زاده را کرد

پدرام قاضی‌پور می‌گوید ذوب‌آهن تنها برای پیروزی برای دیدار با تراکتور وارد زمین شده بود و به هیچ نتیجه دیگری فکر نمی‌کرد.

قاضی‌پور: داور مراعات حسین‌زاده را کرد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز میهمان تراکتور بود و موفق شد در میان هواداران پرتعداد تبریزی این تیم را شکست بدهد و سه امتیاز مسابقه را کسب کند. پدرام قاضی‌پور درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: ما در طول هفته با تمرکز بالایی تمرینات‌مان را دنبال کرده بودیم و می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. واقعا تراکتور از لحاظ تماشاگر و جو استادیوم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و این موضوع کار را برای حریفان سخت می‌کند، اما ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که در هر شرایطی این بازی را ببریم و پلن‌های مختلفی برای این بازی داشتیم. خدا را شکر توانستیم برنامه‌هایمان را به خوبی اجرا کنیم و در آخر برنده بازی باشیم.

قاضی‌پور در دقیقه ۶۰ برخوردی با امیرحسین حسین‌زاده داشت که باعث جریمه این بازیکن با کارت زرد شد. او درباره این صحنه توضیح داد: به نظرم آن صحنه حسین‌زاده می‌توانست کارت قرمز داشته باشد. زمانی که آن توپ ارسال شد، من برای سر زدن رفتم و توپ را زدم و ایشان می‌خواستند قیچی بزنند، اما به جای توپ کاملا قسمت گیجگاه و پشت سر من را زدند. به نظر من آقای حسین‌زاده می‌توانستند در همین صحنه با کارت قرمز مستقیم اخراج شوند، اما فکر می‌کنم داور مراعات کرد و کارت زرد داد. من بعد از آن صحنه ۲-۳ گیج بودم چون ضربه‌اش دقیقا با پشت استوک به گیجگاه من ضربه وارد کرد. خدا را شکر که اتفاق حادی نیفتاد.

مدافع ذوب‌آهن با تمجید از جو استادیوم یادگار امام گفت: واقعا جو خیلی خوبی در استادیوم حاکم بود. بازی در حضور هواداران تیم‌هایی مثل سپاهان، ملوان، نساجی، تراکتور و استقلال و پرسپولیس واقعا جذاب است و حس خوبی می‌دهد و من شخصا دوست دارم در تمام مسابقات، استادیوم‌ها پر باشند. جو استادیوم یادگار هم بی‌نظیر بود من به شخصه لذت بردم. من در ملوان هم بازی کرده‌ام و جو ورزشگاه انزلی هم واقعا دوست‌داشتنی است، ولی در تبریز استادیوم بزرگتر است و دیشب هم هواداران استادیوم را پر کرده بودند و واقعا فضای جالبی حاکم بود. این تماشاگران هستند که به فوتبال معنی می‌دهند.

او درباره تقابل با دانیال اسماعیلی‌فر در این مسابقه توضیح داد: دانیال اسماعیلی‌فر تجربه زیادی دارد و چندین سال در تیم‌های بزرگ از جمله سپاهان، پرسپولیس و تراکتور بازی کرده است و در مقابل من هم دوست دارم در هر بازی که به میدان می‌روم تمام توانم را بگذارم. به نظرم دوئل جالب و خوبی بود و من هم از بازی خودم و هم از بازی آقای اسماعیلی‌فر لذت بردم.

2080823

قاضی‌پور در خصوص ذهنیت بازیکنان ذوب‌آهن از دیدار با تراکتور گفت: ذوب‌آهن سال قبل سه بار با تراکتور بازی کرد و دو بار موفق شد این تیم را شکست بدهد. این موضوع روی تیم تاثیر گذاشته بود و چند روز قبل از بازی این صحبت در تیم بود که ذوب‌آهن گربه سیاه تراکتور شده است و در تبریز پیروز می‌شود. البته تراکتور هم یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و بازی خیلی خوبی را مقابل ما انجام دادند و تیم خیلی بزرگی هستند؛ قطعا آنها یکی از مدعیان اصلی امسال هستند، اما ما هم برنامه‌هایی داشتیم که توانستیم آنها را خوب پیاده کنیم و توانستیم برنده بازی باشیم. فوتبال است و هزار اتفاق، امکان دارد هر اتفاقی رخ بدهد.

او که فصل گذشته در ملوان حضور داشت، درباره جدایی پرحاشیه خود از این تیم اظهار داشت: من بیش از سه سال با مردم انزلی زندگی کردم و حتی الان هم خودم را انزلی‌چی می‌دانم. ارادت خاصی به ملوان دارم و مدیون این تیم هستم و عاشقانه این تیم و مردم انزلی را دوست دارم. در مورد جدایی باید بگویم بحثی پیش آمد که اگر درباره آن صحبت نکنم، بهتر است. در هر صورت جدا شدم.

قاضی‌پور در خصوص اخباری که در خصوص مذاکره باشگاه سپاهان با وی شنیده می‌شود، توضیح داد: من چند پیشنهاد از چند باشگاه از جمله سپاهان و فولاد داشتم ولی با جلسه‌ای که با محمد آقا ربیعی داشتم و حرف‌هایی با ایشان زدم، خیلی دوست داشتم امسال را با ایشان کار کنم. ایشان مربی‌ای هستند که خیلی دنبال پیشرفت در فوتبال ایران هستند و دوست دارند سال به سال پیشرفت کنند. من هم چنین تفکری دارم و خیلی مواقع بحث مالی برایم مهم نیست و پیشرفت مهم است. دوست دارم سال به سال بالاتر بروم و قانع نباشم. خوشحالم که به مجموعه خوب ذوب‌آهن اضافه شدم و شک نکنید امسال ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و قلدر لیگ خواهد بود.

او در پایان با تمجید از محمد ربیعی گفت: محمد آقا مربی فوق‌العاده‌ باکیفیت و با دیسیپلینی هستند و فوق‌العاده‌ سختگیر و جدی هستند‌. خیلی خوشحالم امسال با محمد آقا کار می‌کنم، چون می‌دانم قانع نیستند و دنبال پیشرفت هستند. من هم دوست دارم فقط در پیشرفت باشم و پله‌های ترقی را بالا بروم. در کل فکر می‌کنم امسال ذوب‌آهن با این کادر سال خوبی خوبی داشته باشد. من با دید باز ذوب‌آهن را انتخاب کردم و شک نکنید این تیم امسال بالای جدول خواهد بود.

دیدگاه‌ها