کد خبر : 2069321 | 24 شهریور 1403 ساعت 15:47 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

شکست سنگین یاران زاهدی مقابل شگفتی‌ساز ژاپن

آویسپا فوکوئوکا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل ماچیدا زلویا مغلوب شد.

شکست سنگین یاران زاهدی مقابل شگفتی‌ساز ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی‌اُم جی لیگ ژاپن، تیم فوتبال ماچیدا زلویا در حالی که شهاب زاهدی را پس از دو بازی در ترکیب اولیه نمی‌دیدی و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 12:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم بست دنکی مقابل ماچیدا زلویا رده دومی قرار گرفت.

ماچیدا زلویا که نخستین سال حضورش در جی لیگ ژاپن را تجربه می‌کند و شگفتی‌ساز این رقابت‌ها بوده و تا چندی پیش مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته بود، در هفت هفته گذشته از شرایط آرمانی خود دور شد و یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست داشت ولی امروز دوباره توانست جایگاهش را در رتبه اول پس بگیرد و با 58 امتیاز بالاتر از هیروشیما و ویسل کوبه بایستد.

یاران زاهدی که در 9 مسابقه رسمی اخیرشان نتایج ضعیفی داشته و متحمل سه تساوی و 6 شکست شده بودند، امروز هم برای دهمین بازی متوالی ناموفق عمل کردند و با باخت سنگین در جدال خانگی برابر ماچیدا زلویا از زمین بیرون آمدند.

تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در مسابقه امروز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ماچیدا زلویا شکست خورد تا 38 امتیازی بماند و با سقوط چهار پله‌ای در جایگاه دوازدهم جدول جی لیگ بایستد.

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا که پس از دو حضور ثابت روی نیمکت بود، به‌عنوان یار جانشین از دقیقه 76 مقابل ماچیدا زلویا به زمین رفت که فرصت زدن دهمین گل فصل خود را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها