کد خبر : 2069318 | 24 شهریور 1403 ساعت 15:19 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

کدام ناراحتی؟ او خوشحال است

رمزگشایی پپ از حرف‌های مبهم دی‌بروینه

در روزهای اخیر صحبت در مورد اظهارنظر مبهم کوین دی بروینه در جریان بازی فرانسه-بلژیک ادامه دارد و از پپ گواردیولا نیز در این مورد سؤال شد.

رمزگشایی پپ از حرف‌های مبهم دی‌بروینه

به گزارش "ورزش سه"، دی‌بروینه در جریان بازی با فرانسه که بلژیک با دو گل شکست خورد به وضوح عصبانی بود. او اعتقاد داشت هم‌تیمی‌هایش به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند و حتی یک جا به فرانک فرکوترن، کمک مربی بلژیک، گفت: «من می‌روم، می‌روم.» او احتمالا به خداحافظی از بازی‌های ملی اشاره داشت.

تقریباً یک هفته بعد و در بحبوحه بحرانی که تیم بلژیک را درگیر کرده است، هنوز مشخص نیست که منظور او از این حرف رها کردن تیم ملی بلژیک بوده یا خیر.

دیروز در نشست خبری پپ گواردیولا از او در این رابطه سوال شد و گفت: «ناراحتی کوین؟ راستش، من متوجه چیز عجیبی در مورد او نشده‌ام. برعکس، او را بسیار خوشحال می‌بینم. تنها چیزی که می‌دانم این است که او در دو روز گذشته بسیار خوشحال بود. فکر نمی‌کنم او مشکل خاصی داشته باشد.»

دی‌بروینه در سه بازی اول سیتی مقابل چلسی، ایپسویچ و وستهم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، اما کاپیتان رسمی جدید هنوز مشخص نیست. پپ در این رابطه گفت: «دی‌بروینه کاپیتان خواهد بود؟ بازیکنان هنوز باید رأی دهند و فعلا تصمیمی نگرفته‌اند که چه زمانی این کار را انجام دهند.»

دیدگاه‌ها