کد خبر : 2069317 | 24 شهریور 1403 ساعت 15:18 | 23.4K بازدید | 13 دیدگاه

کیمیش خیلی گران است

بارسلونا هافبک هلندی را زیر نظر گرفت

جردی شوتن، هافبک آیندهوون، یکی از گزینه‌هایی است که بارسا در فصل جاری او را به دقت زیر نظر گرفته است.

بارسلونا هافبک هلندی را زیر نظر گرفت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهداف احتمالی بارسا برای بازار بعدی نقل و انتقالات، تقویت خط هافبک به خصوص جذب یک هافبک دفاعی است. این چیز جدیدی نیست زیرا باشگاه بارسلونا دو تابستان در تلاش برای جایگزینی بوسکتس ناکام مانده است.

سال گذشته اوریول رومئو آمد، اما آنطور که انتظار می‌رفت کار نکرد و در این فصل او به خیرونا بازگشت. مشکلات فرپلی مالی نیز اجازه نداد بارسا امسال اقدام به خرید هافبک دفاعی کند و بعد از مصدومیت مارک برنال حالا باید روی کاسادو در این پست حساب کند.

2080799

مصدومیت برنال ضربه سختی برای باشگاه بود زیرا او کل فصل را از دست خواهد داد، ولی بارسا توجه به گزینه‌های بازار را از دست نداده و طبق ادعای مارکا در اینجا نام جردی شوتن، هافبک میانی پی‌اس‌وی آیندهوون مطرح می‌شود. ستاره 27 ساله هلندی فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت. شوتن در یورو 2024 نیز حضور داشت و ارزش او 25 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

او البته تنها گزینه بارسا برای تقویت خط میانی نیست. اونانا و کیمیچ نیز همچنان مورد نظر دکو هستند، اما جذب آنها به دلیل قیمت و نیز دستمزد بالا ساده نیست.

موردی که سبب می‌شود بارسا گزینه‌های ارزان‌تری مثل شوتن را جدی‌تر زیر نظر بگیرد. باشگاه خوشبین است کاسادو بتواند در فصل جاری بدرخشد با این وجود گزینه جذب هافبک دفاعی همچنان برای تیم مدیریت ورزشی بارسا حفظ خواهد شد.

دیدگاه‌ها