کد خبر : 2069314 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:57 | 56.9K بازدید | 25 دیدگاه

آتش‌بازی جا مانده تیم ملی با فرار و 2 گل؛

خودنمایی لژیونر جدید ایران در 21 سالگی

مهاجم ایرانی اورنبورگ نمایش درخشانی مقابل لوکوموتیو مسکو ارائه داد.

خودنمایی لژیونر جدید ایران در 21 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل اورنبورگ به‌طور کامل نیمکت نشین بود و پس از آن در یک دیدار روسیه کاپ حضور ثابت داشت و در دو مسابقه لیگ برتری به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، جایگاه ثابتی در این تیم به دست آورد و روند درخشان او امروز هم مقابل تیم قدرتمند لوکوموتیو مسکو ادامه پیدا کرد.

مهاجم فصل گذشته گل‌گهر که انتقال یک میلیون یورویی به اورنبورگ داشت، در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه توانست دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که امروز هم با نمایش عالی مقابل لوکوموتیو مسکو توانست دبل کند، ولی عملکردش منجر به برتری نشد.

2080789

تیم فوتبال اورنبورگ در حالی از ساعت 12:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده سومی لوکوموتیو مسکو قرار گرفت و یکی از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر روسیه را برگزار کرد که مثل دیدارهای قبل محمد قربانی را در ترکیب و سعید سحرخیزان را هم برای پنجمین بازی پیاپی در خط حمله داشت.

دروازه اورنبورگ در دقیقه 16 باز شد، اما سعید سحرخیزان که در آخرین مسابقه قبل از فیفادی مقابل دینامو مسکو گلزنی کرده و انگیزه داشت دوباره این کار را انجام بدهد، در دقیقه 36 با فرصت‌طلبی در محوطه جریمه حریف و روی اشتباه مدافع مقابل خود، با شوت بغل پا و سرضرب توانست گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 352904
2080790

لوکوموتیو مسکو سه دقیقه بعد دوباره پیش افتاد، اما سحرخیزان که انگیزه زیادی برای درخشش و نجات تیمش از شکست داشت، در دقیقه 62 با جای‌گیری مناسب در محوطه جریمه حریف توانست توپ سرگردان در محوطه 6 قدم را پس از زدن به تیرک عمودی، تبدیل به گل دوم خود و تیمش کند.

اورنبورگ که در تلاش برای دومین تساوی پیاپی و بهبود شرایط خود در پایین جدول بود، نتوانست این نتیجه را حفظ کند و با دریافت دو گل در واپسین لحظات، 4 بر 2 مقابل لوکوموتیو مسکو شکست خورد تا 6 امتیازی و در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بماند.

ویدئو: 352905

محمد قربانی و سعید سحرخیزان در این مسابقه حضور کامل مقابل لوکوموتیو مسکو داشتند که مهاجم 21 ساله ایرانی اورنبورگ توانست 4 گله شود.

2080791

دیدگاه‌ها