کد خبر : 2069313 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:50 | 22.1K بازدید | 30 دیدگاه

دو روز استراحت کمتر مهم نیست

جنجال دربی مادرید: سیمئونه حرف آخر را زد

دیگو سیمئونه به حواشی زمان‌بندی دربی مادرید واکنش نشان داد و گفت برایش مهم نیست تیمش با دو روز استراحت کمتر به بازی خواهد رسید.

جنجال دربی مادرید: سیمئونه حرف آخر را زد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید یکشنبه هشتم مهر در ورزشگاه خود میزبان رئال مادرید در دربی حساس ال مادریلینو است. اما از چند روز پیش حواشی این بازی شروع شده چرا که طبق برنامه اعلام شده، رئال با دو روز استراحت بیشتر به این بازی خواهد رسید تا باعث اعتراض مدیران اتلتیکو به لالیگا شود اما این برنامه عوض نخواهد شد.

2072136

دیگو سیمئونه امروز در نشست خبری بازی با والنسیا شرکت کرده بود و خیلی زود از او در مورد این برنامه زمانی دربی مادرید پرسیدند و او در جواب گفت: «وظیفه من نیست که به این موضوع فکر کنم، بلکه کار من تمرین دادن تیم است. وظیفه من این است که در روز و زمانی که بازی داریم، بهترین کار را در میدان انجام دهیم.»

سیمئونه وقتی با اصرار خبرنگاران روبرو شد، گفت: «ما فردا مقابل والنسیا بازی می‌کنیم و اولین بازی پس از دو هفته تعطیلی فیفا دی همیشه دشوار است. تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که تیم برای بازی فردا در بالاترین سطح باشد. هیچکس اهمیتی نمی‌دهد که برنامه بازی‌ها چطور است و از مربی نتیجه خوب می‌خواهند. به همین دلیل من نگران زمان‌بندی بازی‌ها نیستم. در این رابطه هیچ کاری از دستم برنمی‌آید. بدون توجه به این مسائل باید تیم را برای برد در هر بازی مهیا کنم.»

اتلتیکو در یک ماه باید 7 بازی انجام دهد: «من بازیکنان را با اشتیاق فراوان می‌بینم. اینجا همه می‌خواهند بازی کنند و انتخاب ترکیب سخت است، اما تعداد بازی‌های زیاد و تقویم شلوغ این فرصت را به من می‌دهد که از سیستم چرخشی استفاده کنم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان به هیچ چیز دیگری جز بازی والنسیا فکر نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها