کد خبر : 2069310 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:34 | 35.6K بازدید | 16 دیدگاه

فلیک دوست داشت روکه بماند اما؛

بارسا کاری کرد بازیکنم از فوتبال خسته شود!

مدیر برنامه‌های ویتور روکه گفت که با وجود اصرار هانسی فلیک این بازیکن ترجیح داد از بارسا برود، چون در این تیم خوشحال نبود.

بارسا کاری کرد بازیکنم از فوتبال خسته شود!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه که توسط بارسا به بتیس واگذار شده، فصل جدید را هم خوب ‏آغاز کرد و دو هفته قبل در اولین بازی‌اش برای این تیم در سانتیاگو برنابئو با اینکه ‏چند دقیقه در نیمه دوم وارد زمین شد ولی عملکرد قابل توجهی ‏داشت. ‏

او در فیفا دی به تیم ملی زیر 20 سال برزیل پیوست و درخشید. ‏ستاره جوانی که توسط بارسلونا به بتیس قرض داده شده در جریان ‏پیروزی تیم ملی زیر 20 سال برزیل مقابل مکزیک دو گل به ثمر ‏رساند. ‏روند گلزنی روکه به لالیگا نیز رسید و او دیشب در برتری 2-0 بتیس برابر لگانس گل دوم تیمش را زد تا در اولین بازی خود در ورزشگاه بنیتو ویامارین گلزنی کند.

2080786

روکه به خاطر اینکه ژاوی روی او حساب نمی‌کرد، در فهرست فروش قرار گرفت و با آمدن هانسی فلیک نیز شرایط او عوض نشد.

آندره کوری، ایجنت روکه، امروز گفت که روکه با وجود درخواست فلیک برای ماندن ترجیح داد از بارسا برود: «ویتور بعد از اینکه فرصت کمی زیر نظر ژاوی داشت، نیاز داشت چالشی دیگر را امتحان کند. او در بارسلونا خوشحال نبود. حتی فلیک به او پیشنهاد داده بود که بماند اما ویتور تصمیمش را گرفته بود و می‌خواست به تیمی برود که هر هفته بازی کند. در بارسلونا او از فوتبال دلزده شده بود.»

کوری ادامه داد: «او الان در بتیس بسیار خوشحال است و هدفش رسیدن به 20 گل با پیراهن بتیس است. ما با فیورنتینا هم صحبت کردیم، لاتزیو و اینتر نیز علاقه داشتند، اما هیچ پیشنهادی به باشگاه یا بازیکن ارائه نشد.»

دیدگاه‌ها