کد خبر : 2069309 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:28 | 22.6K بازدید | 50 دیدگاه

ادعای جالب کوبو: رئال برای من هیچی نیست!

تاکه‌فوسا کوبو می‌گوید رئال مادرید هرگز جایگاهی در حد تیم سابق برای او نداشته است.

ادعای جالب کوبو: رئال برای من هیچی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا باید در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم میدان برود و امیدوار است که بتواند دومین پیروزی متوالی در فصل جدید این مسابقات را به دست بیاورد.

حضور کوبو در ترکیب رئال سوسیداد باعث شده است که بسیاری منتظر تماشای درخشش او برابر تیمی باشند که پیش از این تجربه حضور در آن را داشته است و مطمئنا از انگیزه بسیاری برای نشان دادن توانایی‌هایش خصوصا به مدیران رئال مادرید برخوردار است تا آنها را از کنار گذاشتنش پشیمان کند.

به نظر می‌رسد که این ستاره ژاپنی چندان دل خوشی هم از رئال مادرید ندارد و در آستانه این بازی حتی حاضر نیست از این باشگاه به عنوان باشگاه سابقش که روزگاری فرصت عضویت و حضور در جمع بازیکنانش را داشت نام ببرد.

کوبو در گفت‌وگو با خبرنگاران و درباره رویارویی با رئال مادرید اظهار داشت: «شما می‌گویید که رئال مادرید تیم سابق من است، اما من هرگز در هیچ دیداری به صورت رسمی برای این تیم به میدان نرفتم و همیشه به صورت قرضی در تیم دیگری حضور داشتم. من خاطرات خیلی خوبی ندارم. تمرکزم روی رئال سوسیداد است. من آنها را به عنوان تیم سابقم یا چنین چیزی نمی‌بینم، بلکه فقط به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا به آنها نگاه می‌کنم.»

دیدگاه‌ها