کد خبر : 2069307 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:19 | 13.8K بازدید | 24 دیدگاه

حمایت رئیس از سرمربی، پیش از بازی با پرسپولیس

رئیس باشگاه الاهلی شایعات مربوط به تغییرات روی نیمکت و جدایی یایسل را تکذیب کرد.

حمایت رئیس از سرمربی، پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار برابر پرسپولیس، تیم فوتبال الاهلی در دیداری حساس از هفته سوم رقابت های لیگ روشن سعودی، در یکی از چندین مسابقه معروف به الکلاسیکو عربستان، در ورزشگاه الاول پارک ریاض، برابر النصر به تساوی یک بر یک رسید.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که دروازه الاهلی در دقیقه 9+90 و روی یک گل بخودی باز شد. خالد عیسی، رئیس باشگاه نیز پس از این تساوی، به صحبت با یک رسانه عربستانی پرداخت.

العیسی در مصاحبه‌ای در برنامه "دورینا غیر"، به مسائل مهمی از جمله اشتباهان داوری که تیم الاهلی در این بازی متحمل شد، اشاره کرد. همچنین او به موضوعات متعددی دیگر از جمله آینده ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی الاهلی پرداخت.

العیسی در این خصوص تصریح کرد: "سرمربی در پست خود حضور دارد و به کارش ادامه می‌دهد. شایعات مطرح شده بی‌اساس است. بحث‌های درون خانوادگی، جایش در رسانه‌ها نیست و مطرح کردن این مسائل در رسانه به نفع تیم نخواهد بود."

2080784

او در ادامه افزود: "تا زمانی که بتوانم چیزی به باشگاه الاهلی ارائه دهم، در مقام ریاست باقی خواهم ماند و در عین حال، درب باشگاه برای هر کسی که مایل به کاندیداتوری است، باز است."

شایان ذکر است که تیم الاهلی قرار است در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برای نخبگان، روز دوشنبه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل به مصاف پرسپولیس برود.

دیدگاه‌ها