کد خبر : 2069306 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:18 | 11.3K بازدید | 12 دیدگاه

مذاکره‌ای با اوسیمن نشد

مطمئنم اینجا دلتنگ امباپه نمی‌شویم

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به شایعات مذاکره با ویکتور اوسیمن برای جانشینی امباپه واکنش نشان داد و گفت که هرگز با او صحبتی نداشتند.

مطمئنم اینجا دلتنگ امباپه نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کامپوس تاکید کرد که در تابستان علاقه‌ای به جذب جانشین برای کیلیان امباپه نداشتند و هرگز با ویکتور اوسیمن مذاکره‌ای نشد. او گفت که با بردلی بارکولا، گونچالو راموس، کولو موانی و مارکو آسنسیو نیازی به مهاجم جدید نداشتند.

2080782

همه تصور می‌کردند که پاریس بعد از جدایی کیلیان امباپه به سراغ یک مهاجم بزرگ برود و تا هفته‌ها شایعات ارائه پیشنهاد برای ویکتور اوسیمن منتشر می‌شد، اما در نهایت مشخص شد که اینها فقط گمانه‌زنی بوده و در نهایت نیز مهاجم نیجریه‌ای قرضی راهی گالاتاسرای شد و پی‌اس‌جی مهاجم جدید نخرید.

کامپوس در این رابطه گفت: «ما امباپه را از دست دادیم و در مقطعی به جذب جانشین او فکر می‌کردیم. اوسیمن یکی از گزینه‌ها بود ولی هرگز با او تماسی نداشتیم. هیچ پیشنهادی مطرح نشد و مذاکره‌ای هم صورت نگرفت. ما پس از صحبت با لوئیس انریکه تصمیم گرفتیم روی دارایی‌های فعلی خط حمله حساب کنیم و برای خرید مهاجم هزینه‌ای نداشته باشیم. ما اطمینان داریم که با همین مهاجمان و بدون کیلیان می‌توانیم فصلی عالی را پشت سر بگذاریم.»

دیدگاه‌ها