کد خبر : 2069302 | 24 شهریور 1403 ساعت 14:10 | 8.7K بازدید | 36 دیدگاه

نکونام فردا مقابل دوربین رسانه‌ها قرار می‌گیرد

نشست خبری سرمربیان استقلال و الغرافه فردا عصر برگزار خواهد شد.

نکونام فردا مقابل دوربین رسانه‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از چندین روز استراحت و دوری از میادین، استقلالی‌ها باید روز دوشنبه و در نخستین دیدار خود از رقابت‌های لیگ نخبگان برابر الغرافه قطر قرار بگیرند. آبی پوشان به دنبال جبران شکست در اهواز هستند تا به روند خوب، بازگردند.

جواد نکونام که چند روز پرحاشیه و پرخبر را پشت سر گذاشت و حتی شایعه احتمال برکناری اش نیز به شکل جدی مطرح شده بود، یک بار و پس از تمرین تیم، برابر دوربین خبرنگاران قرار گرفت و به انتقاد از مدیریت باشگاه و هلدینگ پرداخت.

حالا و پس از پایان شایعات جدایی نکونام، او قرار است که فردا مقابل لنز دوربین رسانه‌های خبری قرار گرفته و در نشست خبری پیش از دیدار با الغرافه شرکت کند.

بدون شک، اصحاب رسانه سوال‌های متعددی از نکونام دارند و به همین دلیل انتظار می‌رود که یک کنفرانس خبری چالش‌برانگیز در پیش باشد.

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، نشست خبری جواد نکونام از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود و پس از آن نیز آبی پوشان آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌کنند.

در ادامه نیز نشست خبری پدرو مارتینز سرمربی الغرافه از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس به انجام می‌رسد.

دیدگاه‌ها